Hochtempelberg Monastery (1) | Mission 1 w Infernal poradnik Infernal
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Od swojego nowego szefa - Luciusa Blacka - uzyskasz piekielną moc, z której będziesz mógł korzystać niemal przez całą grę. W zamian wysłannik Piekieł zażąda zdobycia informacji na temat nowoczesnej technologii, która opracowywana jest na terenie położonego w górach klasztoru Hochtempelberg.
Przygoda rozpoczyna się w wiosce Weissdorf (#5). Ruszaj przed siebie jedyną dostępną drogą. Po krótkim spacerze dotrzesz do małej szopy (#6). Wejdź do środka, otwórz skrzynkę stojącą w kącie (#7) i zabierz amunicję do pistoletu (tego typu pudła spotkasz podczas gry wielokrotnie. Pamiętaj, aby w czasie całej gry dokładnie przeszukiwać przemierzane pomieszczenia. Skrzynie są najlepszym źródłem dodatkowych pocisków, a czasem także i broni).
Wyjdź z szopy i przejdź do centrum osady (#8), w którym urzęduje podstarzały Niemiec. Skieruj się w górę, omiń kościół i przejdź przez wielki most (#9). Brama prowadząca na teren klasztoru okaże się zamknięta, musisz zatem znaleźć inną drogę.
Wróć do centrum wioski. Lucius podpowie Ci, żebyś przeszukał pobliskie chaty. Obejdź piętrową posiadłość i skorzystaj z drewnianych schodów (#10). Na końcu trasy otwórz drzwi i wdrap się po drabinie na strych. Użyj stojącego pod ścianą terminalu (#11) i wyjdź na zewnątrz.
Skieruj się do kościoła. Przybytki Opozycji nie służą najlepiej Twojej diabelskiej mocy, ale w tej chwili nie musisz się tym przejmować. Zabierz leżącą na stole notatkę (#12) i przejdź przez drzwi (to właśnie te wrota odblokowałeś wcześniej przy pomocy terminalu). W małym pomieszczeniu otwórz klapę w podłodze (#13) i po drabinie dostań się do piwnic klasztoru.
Idź przed siebie. Lucius wyposaży Cię w pierwszą z diabelskich mocy, pozwalającą wykonać piekielny atak każdą bronią, jaką trzymasz w rękach. Wzmocniony pocisk przyda Ci się do rozwalenia zagradzających korytarz desek (#14).
Przejdź kilka kroków i spójrz w prawo - zauważysz ścianę (#15) z przebijającymi się przez nią promieniami słońca. Pozbądź się bariery przy pomocy piekielnego ataku, a otrzymasz dostęp do ukrytego pomieszczenia ze skrzynią (znajdziesz w niej amunicję oraz nową broń - shurikeny).
Dalszą drogę blokuje podwieszony pod sufitem czujnik (#16). Jeśli przetniesz laserową wiązkę, uruchomi się mechanizm obronny, blokujący pobliskie drzwi (alarm wyłączy się automatycznie po kilku sekundach, o ile wycofasz się z chronionej strefy). Tego typu zabezpieczenia spotkasz podczas zabawy wielokrotnie. Pamiętaj, że czujniki z czerwonym laserem można zniszczyć przy pomocy broni. Uczyń to teraz i skorzystaj z odblokowanych wrót.
Po krótkiej wędrówce znajdziesz się na zewnątrz kompleksu. Przeskocz rozpadlinę (#17) i skorzystaj z drzwi. Czas na pierwszą konfrontację z zamieszkującym klasztor mnichami. Twój wróg będzie bardzo zajęty, dlatego możesz zakraść się od tyłu i zabić go jednym uderzeniem pistoletu (#18). Możesz też wdać się w tradycyjną wymianę ognia - sposób eksterminacji zależy wyłącznie od Twoich preferencji.
Lucius wyposaży Cię w kolejną moc, pozwalającą wchłaniać dusze. Dzięki niej Ryan będzie regenerował utraconą energię życiową. To cenna umiejętność, gdyż nie znajdziesz tradycyjnych apteczek (z małymi wyjątkami pod koniec zmagań). Operacja pozwoli Ci również zdobyć przedmioty należące do nieboszczyka - w tym konkretnym przypadku amunicję oraz kartę magnetyczną.