Scene 24 - Take Over | Act 6 - Catastrophe | Hotline Miami 2 Wrong Number Hotline Miami 2: Wrong Number poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Scene 24 - Take Over
Po wejściu do budynku idź w prawo. Jeśli posiadasz taką możliwośc, zacznij od zabicia mięśniaka. Jeśli nie, idź prosto. Po prawej zobaczysz strzelca. Zwróć na siebie jego uwagę, zabij go i zabierz mu broń. Zwrócisz na siebie uwagę jeszcze kilku wrogów, więc ich również zabij. Posiadając broń palną wróć do mięśniaka i pozbądź się go.
Jeśli zacząłeś od mięśniaka, idź do góry i pozbądź się strzelca wraz z obstawą. Uważaj na okna, gdyż po drugiej stronie mogą się znajdować kolejni strzelcy. Rozejrzyj się i sprawdź, czy hałas nie ściągnął nowych przeciwników. Jeśli nie, idź w lewo. Znajdziesz tam kolejnego mięśniaka, strzelca oraz kilku ludzi z bronią białą. Pozbądź się wszystkich.
Wróć do prawej części planszy. Uważaj na patrolującego okolicę psa. Podejdź do okien i pozbądź się przeciwników po drugiej stronie. W razie potrzeby podnieś broń palną z ciała wcześniej zabitego strzelca.
Oczyściwszy prawą część planszy stań w wejściu do zielonego pokoju i spójrz w górę. Zabij patrolujących teren strażników. Część zastrzel przez okna. Pozostali nie zareagują, jeśli zrobisz to z odpowiednio dużej odległości.
Uważaj na psa po lewej stronie. Korzystając z okna zastrzel strażników w pokoju powyżej. Jeśli są za daleko, podejdź do drzwi i stamtąd ich zastrzel.
Po oczyszczeniu lewej części planszy podejdź do przeszklonego pokoju. Zabij kogo się da na odległość, po czym daj się zauważyć przez mężczyznę z mieczem. Uniknie każdego strzału, ale jest podatny na broń białą. Zwróć na siebie jego uwagę, cofnij się po broń białą i zabij go.
Ostatnich przeciwników znajdziesz na schodach po lewej oraz w sali z gitarami po prawej. Obaj posiadają broń białą. Po ich zabiciu weź nową broń palną i wejdź na górę prawymi schodami.
Strzel przez okno do mięśniaka. Odczekaj chwilę i strzel w dół, w celu zabicia patrolującego okolicę psa. Poczekaj, aż zwabieni hałasem przeciwnicy podbiegną do ciebie i zastrzel ich.
Idź na górę i zastrzel każdego, kogo napotkasz. W razie braku amunicji zwróć na siebie ich uwagę i cofnij się. Jeśli wszystko poszło dobrze hałas ściągnie do ciebie przeciwnika z mieczem. Podnieś broń białą i zabij go.
Cofnij się. W pomieszczeniu obok schodów zabij strzelca. Uważaj na okna.
Idź w prawo i potem korytarzem w lewo. Zastrzel obu strażników. Podnieś nową broń i strzelając przez okna zabij wrogów po drugiej stronie.
Idź na górę. Wejdź na główny korytarz. Uważaj na kręcącego się w okolicy psa. Korzystając z okien zastrzel mięśniaka i jego towarzysza. Obok nich jest również przeciwnik z mieczem. Cofnij się po broń białą i zabij go.
Zabij kolejnego psa w korytarzu. Sprawdź, kto znajduje się w sąsiednim pomieszczeniu. Jeśli ocalał tylko dolny strażnik, wejdź do środka i go zastrzel. Jeśli nie, stań w wejściu, zabij górnego strażnika, a na koniec zajmij się dolnym.
Na koniec czeka cię dwóch wrogów walczących bronią białą. Po ich zabiciu weź nową broń i idź we wskazane przez grę miejsce.
Na nowej planszy idź w prawo i zastrzel pierwszych strażników. Hałas ściągnie mnóstwo wrogów, w tym mięśniaka, więc przygotuj się na trudną walkę i ataki z obu stron.
Po masakrze idź w lewo. Zastrzel przez okno drugiego mięśniaka, a później pozbądź się jego mniejszego kolegi z bronią białą.
Idź do góry, uważając na ocalałych przeciwników. Po lewej znajdziesz kolejnego mięśniaka oraz trzy patrolujące okolicę psy. Zastrzel ich. Hałas ściągnie część pobliskich wrogów. Pozostałych zabij strzelając przez okna.
Idź do góry. Zabij ostatniego psa. Uważając na okna pozbądź się strażników w i poza pomieszczeniem.
W korytarzu czeka kolejny wróg z mieczem. Cofnij się po broń białą i zabij go z jej pomocą.
Korzystając z okna wyczyść pokój po prawej.
Kolejnych strażników znajdziesz w prawej, górnej części planszy. Znajdują się blisko drzwi, więc możesz zabić ich z pomocą broni białej.
Ostatniego strażnika znajdziesz w pokoju nad schodami, po prawej stronie.
Jeśli misja się nie skończyła rozejrzyj się po planszy. Możliwe, że zapomniałeś o jednym z psów.