Scene 12 - Death Wish | Act 3 - Climax | Hotline Miami 2 Wrong Number Hotline Miami 2: Wrong Number poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Scene 12 - Death Wish
W tej misji będziesz kierować wszystkimi pięcioma członka grupy The Fans, więc przygotuj się na zmianę stylu gry co poziom.
Zaczynasz jako Mark. Idź w prawo i zastrzel trójkę strażników w korytarzu. Następnie otwórz drzwi powyżej i zabij dwóch kolejnych. Być może hałas przywoła psa z pomieszczenia po prawej, więc uważaj.
Wejdź do pomieszczenia, ostrożnie uchylając drzwi. Zabij obu strzelców.
Odwróć się w prawo i strzel przez okno do dwóch kolejnych strażników.
Wyjdź z pomieszczenia i idź w prawo. Strzel przez okno do mięśniaka. Przy odrobinie szczęścia zabijesz też drugiego strażnika. Uważaj, bo posiada broń palną.
Wróć do wejścia i idź na górę. Stojąc przy drzewach strzel przed siebie. Przed tobą znajduje się oszklone pomieszczenie. W środku znajduje się kilku przeciwników. Przy odrobinie szczęścia zdołasz ich zastrzelić.
Przejdź odrobinę wyżej. Zastrzel obu przeciwników po prawej stronie pomieszczenia, następnie przez okno zabij dwóch lub trzech pozostałych, w sąsiednim pomieszczeniu. Jeśli ich nie zabijesz, to być może zostaniesz zauważony i ostrzelany. W takim wypadku cofnij się i zaczekaj, aż podejdą.
Idąc wyżej uważaj na ocalałych przeciwników, w tym jednego psa, który mógł zostać zwabiony hałasem. Najlepiej wychyl się przez drzwi i zbadaj teren. Jeśli jest czysty, idź do góry.
Stań w drzwiach i strzel w prawo. Dzięki temu zabijesz dwóch ostatnich przeciwników na piętrze, patrolujących pomieszczenie. Jeśli nie wyszło, podejdź do przeszklonego pomieszczenia i pozbądź się ich, strzelając przez szybę.
Po scence przejmiejsz kontrolę nad Corey'em. Wyjdź z windy. Pobij pierwszego przeciwnika. Przejmij jego broń i z jej pomocą zabij drugiego. Dobij pierwszego.
Otwórz drzwi po lewej i zwróć na siebie uwagę przeciwników. Cofnij się i zabij ich na korytarzu. Przejmij broń jednego z nich.
Wróć na korytarz i idź do prawych drzwi. Zaczekaj, aż będzie przechodził obok nich mięśniak i zastrzel go. Hałas powinien ściągnąć pozostałych. Jeśli tak, schowaj się za róg i zaczekaj na nich. Wymień broń na taką z pełnym magazynkiem.
Wróć do pokoju ze stołem. Pchnij drzwi i zastrzel pierwszego przeciwnika. Natychmiast rzuci się na ciebie reszta. Cofnij się i zastrzel wszystkich. Szczególnie uważaj na psa.
Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, hałas ściągnie do ciebie kolejnego mięśniaka. Zastrzel go z bezpiecznej odległości. Po fakcie wymień broń na nową.
Pozbądź się przeciwników z lewego pomieszczenia. Obaj mają broń palną, więc wpierw otwórz drzwi, potem zastrzel pierwszego, cofnij się i poczekaj, aż pojawi się drugi.
Górny korytarz patroluje dwójka przeciwników. Zastrzel ich z bezpiecznej odległości.
Jeśli robiłeś dużo hałasu znajdziesz ostatnich wrogów w górnym, prawym rogu mapy. Jeśli nie, powinieneś znaleźć ich w lewej części planszy, prawdopodobnie w lewym, dolnym rogu.
Po oczyszczeniu kolejnego piętra przejmujesz kontrolę nad Tonym . Idź w lewo. Powal mięśniaka i pozabijaj wszystkich pozostałych przeciwników, którzy się na ciebie rzucą. Chwilowo nie zbliżaj się do okna, bo zostaniesz ostrzelany.
Po zabiciu pierwszej grupy wrogów dobij mięśniaka. Gdy teren będzie czysty zbliż się do drzwi poniżej i spraw, żeby wrogowie ruszyli na ciebie. Schowaj się za rogiem, zabij obu. Wróć do drzwi i zwróć na siebie uwagę strzelca. Wywab go z pokoju i zabij obok ciał reszty.
Idź w prawo. Stan w wejściu, niech strzelec zwróci na ciebie uwagę. Przesuń się, a podąży za tobą. Zabij go i idź dalej.
Przed kolejnymi drzwiami czeka dwójka strzelców. Jeden chodzi, drugi stoi w miejscu. Dalej znajduje się przeszklona sala, którą patroluje kolejna trójka strzelców oraz mięśniak. Twoim zadaniem jest wywabić pierwsza dwójkę, a potem pozostałych. Możesz to zrobić zarówno przy kolumnach, jak i dobiec do ściany między parą okien i tam na nich zaczekać. Nie chowaj się w rogu przy oknach. Wrogowie niemal na pewno cię zauważą i zastrzelą. Dla bezpieczeństwa najlepiej będzie wywabiać wrogów pojedynczo.
Po fakcie zbliż się do drzwi. W pokoju czeka dwójka przeciwników z bronią białą.
Na koniec poziomu czeka cię walka z dwoma strzelcami i jednym przeciwnikiem z bronią białą. Zachęć ich do wyjścia poprzez stanięcie tuż przy oknie. Poczekaj, aż wybiegną do ciebie i dopiero wtedy ich zabij.
Na koniec poziomu kierować będziesz Alexem & Ash. W zależności od tego, jak gra wylosuje rozstawienie początkowe wrogów pierwszego możesz spotkać albo w pomieszczeniu po prawej, albo tuż przy miejscu startu. W pierwszym przypadku zaczekaj, aż będą przechodzić obok wejścia i potraktuj ich miłą mechaniczną. W drugim zabij wroga od razu.
Stań w rogu pomieszczenia i strzel. Hałas ściągnie strażników z sąsiednich pomieszczeń. Pozabijaj ich wszystkich. Strzel jeszcze raz. Jeśli nikt więcej się nie pojawił, idź w prawo.
Po prawej czeka cię walka z czterema przeciwnikami, w większości strzelcami. Możesz kilku ściągnąć z pomocą strzału. Do reszty podbiegnij, unikając wykrycia i zabij w walce bezpośredniej. Jeśli będziesz strzelał, to istnieje szansa, że ściągniesz na siebie uwagę wrogów z sąsiednich pomieszczeń.
Cofnij się do miejsca pierwszej masakry. Stań przy ścianie i strzel. Jeśli nikt nie przybędzie, sprawdź, czy teren jest czysty. Możliwe, że walka z poprzednią grupą wrogów ściągnęła ci na głowę kilku. Jeśli teren jest czysty, idź do pokoju z kserokopiarkami.
W kolejnym czeka na ciebie mięśniak oraz wróg z bronią palną. Pamiętaj o kolejności - wpierw zabijasz strzelca, dopiero później mięśniaka. Wykończenie tego drugiego trwa za długo i nie może zostać przerwane. Wyjątkiem sytuacja, gdy potrafisz celnie strzelać. W takim wypadku kolejność jest nieistotna.
Kolejnym celem jest patrol dwóch strzelców w korytarzu. Ogłusz pierwszego drzwiami, zabij drugiego, dobij pierwszego.
Zastrzel przeciwnika celującego w korytarz. Zrób to z bezpiecznej odległości. Podnieś nową broń.
W pomieszczeniu czeka na ciebie mięśniak i kilku przeciwników. Zastrzel ich przez drzwi. Jeśli zabraknie ci amunicji, skorzystaj z piły albo podnieś kolejną broń. Ostatnich wrogów zastrzel z bezpiecznej odległości, o ile nie ściągnął ich hałas oddawanych strzałów.
Po zabiciu wszystkich skorzystaj z windy i idź na dach. Na koniec misji czeka cię scenka.