Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hotline Miami 2: Wrong Number - poradnik do gry

Hotline Miami 2: Wrong Number - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Postacie | Na start | Hotline Miami 2 Wrong Number Hotline Miami 2: Wrong Number poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

W tej części poradnika pominięte zostały postacie Pig Buther, Detective Manny Pardo, Richter oraz The Henchman, gdyż każdą z nich gra się w ten sam sposób - Postacie | Na start | Hotline Miami 2 Wrong Number - Hotline Miami 2: Wrong Number - poradnik do gry

W tej części poradnika pominięte zostały postacie Pig Buther, Detective Manny Pardo, Richter oraz The Henchman, gdyż każdą z nich gra się w ten sam sposób. Drobnym wyjątkiem spośród tej grupy jest Pig Butcher, ale tylko z powodu bardzo wolnej animacji dobijania gołymi rękoma. Pozostała piątka posiada albo wyróżniające je elementy mechaniki, albo wybierane przed misją maski lub broń. Kolejne maski oraz wyposażenie są odblokowywane wraz z twoimi postępami. Innymi słowy im dalej w grze jesteś, tym większy posiadasz wybór.

The Fans

Grupa składa się z czterech członków. Corey w masce zebry posiada umiejętność roll dodge. Po naciśnięciu spacji postać wykona przewrót, pozwalający na uniknięcie ciosów bronią białą oraz kul. Przewrotem nie można nikogo ogłuszyć, nie można też w jego trakcie podnosić broni. Między dwoma przewrotami musi minąć chwila przerwy, co oznacza, że nie możesz wbiec do pokoju pełnego strzelców licząc na to, że unikniesz wszystkich ich pocisków. To bardzo przydatna umiejętność w sytuacjach, gdy jesteś atakowany przez kilku wrogów jednocześnie, albo chcesz bezpiecznie skrócić dystans do wrogiego strzelca. Przykładowo, możesz otworzyć drzwi, ruszyć w strone wroga, wykonać roll dodge przed jego pociskiem i zaraz po powstaniu zabić go. Postać dobra dla każdego, ze wskazaniem dla początkujących.

Tony w masce tygrysa nie może korzystać z broni, za to każdy jego atak zabija na miejscu. Wyjątkiem mięśniaki, które zostaną w ten sposób ogłuszone. Z tego powodu nie może zdobyć zbyt wielu punktów za różnorodność ataków, za to w ramach rekompensaty posiada znaczny bonus do wartości special. Tony jest bezbronny w starciu ze strzelcami, których musi zabić w walce bezpośredniej. Z drugiej strony postać jest bardzo szybka, nie musi martwić się stanem amunicji oraz obawiać się tego, że ogłuszeni przez nią przeciwnicy wstaną za jej plecami. Jeśli zaś dojdzie do tego, że wróg zostanie ogłuszony, to Tony natychmiast się jej pozbędzie dzięki szybkiej i nie wymagającej klikania animacji ataku. Generalnie postać jest przydatna, ale tylko pod warunkiem, że nie chcesz korzystać z broni palnej i jesteś gotów na dużo biegania, unikania wrogich pocisków oraz chowania się przed strzelcami. Wymaga zatem pewnego obycia z grą.

Alex & Ash to dwa łabędzie. Jeden przez cały czas trzyma piłę spalinową, zaś drugi broń palną. Kontrolujesz obie postacie naraz, lewym przyciskiem myszy atakując z bliska, a prawym strzelając. Po zużyciu całego magazynka druga postać podniesie pierwszą broń palną, na jaką trafisz, więc nie musisz się bawić w ręczną wymianę broni. Do tego piła zabija na miejscu. Także mięśniaki, chociaż w ich przypadku będziesz musiał przetrwać krótką animację. Oba ataki można przeprowadzać w tym samym czasie. Oznacza to, że możesz jednocześnie kroić mięśniaka oraz strzelać do pozostałych przeciwników. Postać wymaga więc chwili treningu oraz opanowania reguł sterowania, gdyż bardzo łatwo jest pogubić się podczas kierowania nią. Do tego dwie postacie oznaczają dwa razy więcej okazji do śmierci (gdy zginie jedna, druga natychmiast się poddaje) oraz zmusza do uważnego poruszania się. Druga postać potrafi zablokować się w ścianie albo zostać w sąsiednim pokoju, niezdolna do przejścia przez drzwi, póki pierwsza po nią nie wróci. Para dobra dla bardziej doświadczonych graczy, gdyż łączy w sobie zalety Coreya oraz Tony'ego, tylko bez uników tego pierwszego i wad drugiego.

Mark nosi maskę niedźwiedzia i zaczyna z dwoma karabinami maszynowymi oraz zapasowymi magazynkami. Używając lewego klawisza postać strzeli, używając prawego rozłoży ręce na boki. Dzięki temu możesz zabijać przeciwników atakujących cię z dwóch różnych stron. W przypadku ogłuszania animacja dobijania gołymi rękoma jest trochę wolniejsza od pozostałych postaci, ale nie tak wolna, jak w przypadku Jake'a. Po zużyciu amunicji postać traktowana jest jak Corey, tylko bez możliwości stosowania uników. Mark posiada znacznie łatwiejszy start od pozostałych, jednak brak dodatkowych umiejętności czyni ją średnio przydatną w późniejszej części każdej misji. Dobra dla każdego.

Evan

Nie posiada żadnej maski oraz broni do wyboru. Nie może również podnosić broni palnej, póki się nie zdenerwuje. Po podniesieniu broń zostanie przez niego zniszczona, ty zaś otrzymasz 1000 punktów, a aktualny stan mnożnika zwiększy się o jeden. Postać nie może również korzystać z ostrych broni do walki wręcz, takich jak noże. Musi walczyć bronią tępą, jak kije oraz pałki. Poza tym walcząc nimi nie zabija, ale rani wszystkich napotkanych przeciwników.

Brak możliwości korzystania z broni palnej czyni granie nim dość trudne. Wymaga ona chowania się za przeszkodami, ściągania na siebie uwagi przeciwników oraz szybkiego rozbrajania broni palnej. Można ją jednak ułatwić poprzez zdenerwowanie postaci. W tym celu należy ogłuszyć dwóch wrogów, a następnie ich zabić. Evan po rozpoczęciu ogłuszania uderza z pomocą lewego klawisza myszy, zaś dzięki prawemu przerywa ogłuszanie i odzyskuje swobodę ruchu. W celu dobicia wroga należy uderzyć dwa razy. Dotyczy to zarówno walki gołymi rękoma, jak i bronią białą, jednak w obu przypadkach wróg nie zostanie zabity. By tak się stało postać musi kontynuować bicie, póki wróg przestanie się ruszać. Po zabiciu w ten sposób dwóch przeciwników Evan będzie mógł do końca misji korzystać z zabójczej broni białej oraz broni palnej. Dodatkowo animacja dobijania gołymi rękoma staje się dłuższa. Możesz więc zarówno pozostac spokojny i spróbować przejść każdą z misji ostrożnie i bez użycia śmiertelnej broni, jak również zabić dwóch wrogów i znacznie ułatwić sobie zadanie. Zmiana wpłynie jednak na końcową notę, obniżając pozycję special o 4000 punktów.

The Son

Posiada trzy przedmioty do wyboru. Bodyguard zapewnia roll dodge oraz miecz. Umiejętność działa identycznie ak w przypadku Coreya, z kolei miecz jest specyficzną bronią białą. Jest wolniejszy od pozostałych i posiada krótką przerwę między wyciągnięciem i schowaniem ostrza, w czasie której jesteś bezbronny. Z drugiej strony posiada znacznie większy zasięg od innych broni białych, więc przy odrobinie samozaparcia można z jego pomocą przejść sporą część każdej z misji. Mimo to lepiej jak najszybciej zmienić go na broń palną. Głównie dlatego, że nie nadaje się do walki z mięśniakami.

Z pozostałych przedmiotów dirty hands działa identycznie jak Tony, zaś bloodline jak Mark.

The Soldier

Żołnierz dysponuje dwiema brońmi. Nie może ich zmienić w czasie misji ani odrzucić, a przełącza się między nimi prawym klawiszem myszy. Jeśli amunicja do broni palnej się skończy, należy ją uzupełnić w porozrzucanych po poziomie skrzynkach. Na początek dysponujesz sporym zapasem, jednak każde uzupełnienie oferuje dużo mniej amunicji. Innymi słowy warto oszczędzać amunicję, inaczej będziesz zmuszony do walki z pomocą ograniczonej liczby pocisków. Z kolei broń biała, nóż, działa jak jej odpowiednik zdobywany na wrogach.

Spośród pięciu dostępnych broni palnych machine gun oraz shotgun w niczym nie różnią się od tych, z których korzystałeś grając innymi postaciami. Big machine gun posiada większą siłę i rozrzut od mniejszego kuzyna, ale też szybciej zużywa amunicję i jest głośniejszy. Sniper rifle posiada szybkie, lecące idealnie prosto pociski, ale wolno się przeładowuje. Do tego jest głośny. Idealna broń do precyzyjnego eliminowania odległych celów. Z kolei flamethrower posiada spory zasięg i natychmiast zabija wszystko, łącznie z mięśniakami. Do tego potrafi spalić kilku przeciwników naraz, o ile stali obok siebie (nie w linii, gdyż ogień zatrzyma się na pierwszym z nich). Jest jednak dość głośny oraz zasłania ekran z pomocą płomieni, utrudniając zorientowanie się w sytuacji. Do tego płomienie nie przelatują przez szyby, a cała broń szybko zużywa amunicję. Każda z dostępnych dla żołnierza broni jest więc dobra na swój sposób. Jeśli preferujesz coś standardowego, wybierz machine gun albo shotguna. Jeśli nie, spróbuj flamethrowera albo sniper rifle.

Jake

Posiada trzy maski. Jake sprawia, że każdy rzucony przedmiot zabija, zamiast ogłuszać. Działa na wszystko poza mięśniakami. Przydatne, zwłaszcza jeśli w broni palnej skończy się amunicja. Akcja pozwala również na ciche eliminowanie wrogów, gdyż rzut nie wywołuje hałasu. Irvin posiada nail gun. Broń należy potraktować jak pistolet z tłumikiem, tylko trochę celniejszy i posiadający 20 naboi w magazynku. Dallas z kolei posiada umiejętność inner warrior. Działa ona jak maska Tony'ego, z tą różnicą, że pod prawym klawiszem myszy znajduje się nunczaku. Po jego naciśnięciu postać wyciągnie broń i przez chwilę nie będzie się ruszać. Po chwili zacznie biec szybciej i wywijać bronią, zabijając wszystko w zasięgu i ogłuszając mięsniaków. Po kilku sekundach postać zatrzyma się i schowa broń. Przy wyciąganiu i chowaniu broni postać jest wrażliwa na ataki. Może również zostać bez problemu zastrzelona. Poza tym staje się maszyną do zabijania.

Niezależnie od maski postać posiada bardzo wolną animację dobijania gołymi rękoma, najwolniejszą spośród wszystkich postaci w grze, nie licząc Pig Butchera. Weź to pod uwagę, gdy będziesz próbował dobić przeciwników znajdujących się blisko innych, wciąż sprawnych wrogów.