Zarządzanie zasobami - Klucz do sukcesu | Podstawy rozgrywki poradnik Heroes of Might & Magic IV: Winds of War
Ostatnia aktualizacja: 1 września 2016
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę, czego może nam brakować, a czego mamy pod dostatkiem już na początku rozgrywki. Większość misji została tak skonstruowana, by brakowało nam jednego budulca, co ma być swoistym utrudnieniem i zmuszać gracza do podejmowania ekonomicznych decyzji.
Jeśli dla przykładu w pobliżu nie ma (lub jest niewiele w stosunku do potrzeb) kopalni drewna, musisz uważać, w co inwestujesz. Strata tego budulca na rzecz nieprzydatnej struktury, którą w pierwszej turze możesz kupić, uniemożliwi Ci najprawdopodobniej dalszą rozbudowę w turach kolejnych. Jest to o tyle niebezpieczne, że zamiast wylęgarni, która zapewni Ci nowe wojska, wybudujesz sobie tawernę rekrutującą żółtodziobów (innych bohaterów tam nie znajdziesz) czy jakiś budynek przynoszący co prawda wymierne korzyści w postaci jakiegoś bonusu do cech bohatera, jednak nie mogących zastąpić żywych wojowników.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie