Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Egzamin końcowy Carpe Retractum (2) | Solucja Harry Potter i Więzień Azkabanu poradnik Harry Potter i Więzień Azkabanu

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Skacząc po gzymsach (10) i zbierając po drodze fasolki dostaniesz się na drugą stronę wieży, gdzie po walce ze szkieletami wykorzystując skocznię zbierzesz wspomnianą tarczę. Znajdują się tu również skrzynie z dyniami i fasolkami oraz gobelin, który po rzuceniu na niego czaru (3 razy) obdaruje Cię fasolkami. Kontynuując podróż po gzymsach przenosisz się do kolejnego pomieszczenia. Otwórz drzwi i idź dalej, trafisz do komnaty z 4 ognistymi krabami (11). Po ich pokonaniu otworzy się przejście do kolejnej tarczy. Czuć czar na zbroje (12) (fasolki, dynie, czekoladowe żaby) oraz na gobelin (13) (fasolki).

1 - Egzamin końcowy Carpe Retractum (2) | Solucja Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry
Kontynuuj egzamin po drodze rzucając czar na zbroje stojące w przejściu - Egzamin końcowy Carpe Retractum (2) | Solucja Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Kontynuuj egzamin po drodze rzucając czar na zbroje stojące w przejściu. W kolejnej komnacie rzuć dwukrotnie czar na duży herb Hogwartu (14), dzięki czemu otworzy się krata (15) broniąca dostępu do skrzyń z kociołkami i dyniami. Wykorzystując ruchome platformy (16) kontynuuj egzamin. Będą na ostatniej rzuć czar na widoczny w ścianie przycisk (17), co odsłoni kulę do przenoszenia (18). Rzuć na nią czar.

2 - Egzamin końcowy Carpe Retractum (2) | Solucja Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu wykorzystaj kule poruszające się pod sufitem (19) i opuść się na bliższą platformę (20) - Egzamin końcowy Carpe Retractum (2) | Solucja Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu wykorzystaj kule poruszające się pod sufitem (19) i opuść się na bliższą platformę (20). Na dole rozpraw się ze szkieletami, rzuć czar na widoczny w środku kolumny przycisk na ścianie. Dzięki skoczni wróć na górę i ponownie wykorzystując kule przenieś się na dalszą platformę (21). Po wygranej walce z Impami otwórz skrzynie i korzystając ze skoczni przenieś się na górę zbierając kociołki. Dzięki widocznej kuli dostaniesz się do ostatniej tarczy.

3 - Egzamin końcowy Carpe Retractum (2) | Solucja Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry