GTA San Andreas: Triada (czerwony znak Triady) - San Fierro, solucja GTA San Andreas poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry GTA San Andreas zawiera opisy przejścia głównych misji dotyczących chińskiej Triady z miasta San Fierro.
Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2021
Na tej stronie poradnika do Grand Theft Auto San Andreas znajdziecie opisy przejścia głównych misji z San Fierro, które tematycznie powiązane są z chińską Triadą i które oznaczone są na mapie czerwonym znakiem symbolizującym Triadę.
- Triada (czerwony znak Triady) - lokalizacja
- Photo Opportunity
- Jizzy
- Outrider
- Ice Cold Killa
- Pier 69
- Toreno's Last Flight
- Yay Ka-Boom-Boom
Triada (czerwony znak Triady) - lokalizacja
Pakiet misji sygnowanych znakiem Triady rozgrywasz po wejściu w czerwony znacznik przy twoim garażu w Doherty.
Photo Opportunity
Misja ta aktywuje się po ukończeniu kursu w szkole jazdy ("Back to School"). Cesar informuje cię telefonicznie, że zdobył cynk o spotkaniu ludzi z gangów Los Santos z przedstawicielami świata przestępczego w San Fierro. Ustalenie tożsamości uczestników zjazdu mogłoby rzucić światło na to, co się ostatnio stało w Los Santos.
Po rozmowie z Latynosem ruszaj żwawo pod Blueberry w Red County na spotkanie z nim. Najlepiej pojechać na skróty - na nadbrzeże w Esplanade East, dalej skradzioną motorówką na wybrzeże Red County. Stamtąd jest już niedaleko, szczególnie samochodem (drogę masz pod nosem). | |
W umówionym miejscu dowiesz się od Cesara, że spotkanie gangsterów ma się odbyć w Angel Pine (Whetstone). Jedźcie tam. W Angel Pine zaparkujcie przy ulicy i wejdźcie na dach budynku naprzeciwko miejsca spotkania. Mając aparat fotograficzny zrób fotkę każdemu, kto pojawi się na horyzoncie. Pamiętaj, że do identyfikacji potrzebujesz zbliżenia twarzy, a nie pleców obserwowanego. Gangsterzy schodzą się z różnych stron, więc nie przeocz żadnego. Po "ustrzeleniu" wszystkich wracaj do garażu w San Fierro. |
Nagroda za wykonanie misji: respekt +
Jizzy
Zdjęcia zrobione gangsterom w Angel Pine pokazujesz Wu Zi Mu (po twoim ochrzczeniu: Wooziemu), który jeszcze w Red County oferował ci w razie potrzeby pomoc. Większość facjat jest mu znana, należą do członków syndykatu Loco, np. brutalny gangster T-Bone Mendez czy największy alfons w San Fierro - Jizzy B. | |
Osoba Jizzy'ego cię zainteresowała, postanawiasz złożyć mu wizytę w jego klubie, w starej fortecy pod mostem Gant. Po przybyciu na miejsce zaoferuj mu swoje usługi jako człowieka, który zna miasto i wszystko może załatwić. | |
Gość daje się podejść i na początek każe ci odwieźć swoją sutenerską bryką (Pimpmobile) jedną z dziwek do hotelu w Downtown. Gdy dziewczyna zniknie w drzwiach hotelu, zamelduj bossowi o wykonanej robocie i czekaj na dalsze instrukcje. Zleci ci załatwienie sutenera z konkurencji, próbującego wcisnąć się "na chama" w interes Jizzy'ego. Jedź co koń mechaniczny wyskoczy do Hashbury (masz na to 2 minuty), gdzie alfons był ostatnio widziany. | |
We wskazanym miejscu rzeczywiście kręci się jakiś typ z gnatem w łapie, na twój widok chce dać nogę. Wyskocz z wozu i zastrzel go, zanim dobiegnie do swego samochodu. Jeśli się zagapisz i sutener odjedzie, prędko wracaj do swojego pojazdu i popędź za nim. Nie jedzie zbyt szybko, więc go błyskawicznie dogonisz. Uderzaj w niego, taranuj, a masywna sylwetka pimpmobile'a zrobi swoje - jego auto stanie w płomieniach. | |
Po raz drugi wykonaj telefon do Jizzy'ego. Zamiast pochwały usłyszysz zlecenie kolejnej roboty. Tym razem trzeba zlikwidować gości znęcających się nad jedną z prostytutek w południowej dzielnicy. Pędź jak najszybciej pod estakadę w Foster Valley- to niedaleko. Musisz tam dojechać, zanim pasek życia panienki (wskaźnik "HO") spadnie do zera. Na miejscu krótkimi seriami rozpraw się z dwójką opryszków. | |
Kolejny telefon do bossa oznacza kolejne zadanie. Udaj się do hotelu w Downtown, do którego odstawiłeś wcześniej prostytutkę. Niestety, odnalazł ją jej słodki ojciec - kaznodzieja i zabiera z sobą do domu. Jizzy nie lubi, gdy ktoś mu miesza w interesie bez jego pozwolenia, więc każe ci zlikwidować kaznodzieję. Zaczekaj przed hotelem, aż ojciec z córką wsiądą do limuzyny i wraz z ochroną ruszą w drogę. Wyczuj odpowiedni moment i zaatakuj limuzynę. Zostaw na razie auto "goryli", taranuj tylko wóz kaznodziei do momentu, aż wybuchnie. Teraz wyskocz z wozu i poślij do piachu ludzi z ochrony. |
Nagroda za wykonanie misji: 3000$, respekt +, odblokowane misje "Pimping", odblokowane misje zlecane przez Jizzy'ego (znaczek niebieskiej czachy), odblokowane misje zlecane przez Wooziego (W)
Outrider
Jizzy informuje cię telefonicznie, że interes mu się rozrasta i potrzebuje człowieka do wykonania pewnej roboty. Szczegóły ma ci przekazać T-Bone, z którym jesteś umówiony na stacji paliwowej "Xoomer" (miejsce z wielkim, charakterystycznym "X" na reklamie) w Easter Basin. Jedź na spotkanie, na miejscu zauważysz zaparkowany pusty wóz, a wokół ani śladu Mendeza. | |
Postanawiasz zaczekać w środku i... zostajesz zatakowany przez tego bezwzględnego bandytę. Udaje ci się jakoś zachować zimną krew, dzięki czemu zaliczasz kolejny test lojalności. Po chwili dosiada się do was Toreno i jedziecie na miejsce akcji, dosłownie parę metrów dalej. | |
Na parkingu stoi ciężarówka z "koksem" i motocykl. Twoi towarzysze mają kierować truckiem, tobie zostawiając sprawę ochrony konwoju. Zabierz leżącą obok pojazdów rakietnicę, wsiadaj na motocykl i ruszaj w trasę. Po drodze natrafisz na cztery blokady, zrobione przez przestępczą konkurencję. Przebij się przez nie rakietami, zanim ciężarówka z T-Bonem i Mendezem do nich dotrze. Uważaj przy drugiej i trzeciej blokadzie - po lewej stronie ulicy, na piętrach niedokończonych budynków, ukrywają się snajperzy, których również musisz zlikwidować. | |
Amunicji masz sporo, na każdą blokadę możesz wytracić nawet po kilka rakiet, w ostateczności gangsterów możesz załatwić też inną bronią. Ważne jest, żebyś nie marnotrawił zbyt wiele czasu przy blokadach, bo po pierwszym strzale policja jest już w drodze i może zrobić ci przykrą niespodziankę. Gdy rozwalisz ostatnią przeszkodę, poczekaj na ciężarówkę ze wspólnikami i razem dojedźcie do fabryki w Doherty. |
Nagroda za wykonanie misji: 9000$, respekt +, odblokowana misja zlecana przez Tenpennego (G)
Ice Cold Killa
Zbliża się termin spotkania bossów Loco Syndicate z gangami z Los Santos. Potrzebujesz informacji o miejscu ich zjazdu i planujesz wyciągnąć ją od Jizzy'ego. Kluczem jest jego telefon z nagraną rozmową z Ballas, dzięki której dowiesz się: gdzie i kiedy?
Weź od Cesara pistolet z tłumikiem i udaj się do klubu pod mostem Gant. Niestety, przed wejściem stoją dwaj goryle nie mający zamiaru wpuścić cię do środka. Zauważasz jednak otwarty lufcik w dachu. Obiegnij klub dookoła. W jednym miejscu, przy filarze mostu, wzniesione jest rusztowanie. Wbiegnij na nie i ustaw się dokładnie nad dachem klubu. Teraz zeskocz w dół, wejdź przez otwarty lufcik do burdelu i zbiegnij na sam parter. Gdy podejdziesz do baru, pojawi się Jizzy. Skończyły się konwenanse: wyjmij giwerę i przystaw alfonsowi do głowy. | |
Powstanie spore zamieszanie z ochroną lokalu i Jizzy'emu niespodziewanie udaje się wyrwać z twych łap. Wykończ prujących do ciebie adwersarzy (łącznie z prostytutką) i wybiegnij za sutenerem. Zobaczysz, jak ucieka samochodem spod klubu - wsiadaj do stojącej obok limuzyny i puść się w pogoń. Twoje auto jest szybsze, jednak jego cadillac jest zwrotniejszy, więc uważaj na nagłe zmiany kierunku. Musisz uderzać w jego wóz, taranować, spychać na twarde przeszkody, aż doprowadzisz do eksplozji. |
W momencie, gdy auto Jizzy'ego stanie w płomieniach, ten zacznie uciekać pieszo. Dogoń go, wykończ i zabierz mu telefon. Wiesz już, gdzie odbędzie się przestępcze spotkanie. Zadzwoń do Cesara i umów się z na ostateczną rozgrywkę z twoimi nieprzyjaciółmi. Miejsce spotkania: klub Pier 69.
Nagroda za wykonanie misji: 12000$, respekt +
Pier 69
Tę misję rozpoczynasz udając się na nabrzeże do dzielnicy Esplanade. Po przybyciu na miejsce zostajesz przywołany na dach budynku przez Cesara. Schody na górę znajdują się na tyłach posesji. Gdy dotrzesz do Cesara, okaże się, że jesteście dokładnie na wprost klubu Pier 69. |
Zauważacie na dachach klubu gangsterów T-Bone'a. Po chwili zjawiają się posiłki od Wooziego, niestety chłopcy z Triady nie wiedzą, że dachy są już obstawione i wpadają w pułapkę. Używając karabinu snajperskiego musisz błyskawicznie "ściągnąć" ludzi Mendeza, zanim wykończą zaskoczonych Chińczyków. Po chwili zauważycie zbliżającego się T-Bone'a, nadjadą też Ryder i Ballas. Niepokoi cię tylko brak Toreno. Okazuje się, że twoje obawy są słuszne - na niebie pojawia się helikopter z gangsterem na pokładzie i, gdy zauważa chłopaków z Triady na dachach klubu, odlatuje w siną dal zrzucając granaty dymne. Robi się ogromne zamieszanie, w którym widzisz swoją szansę. Zeskocz z dachu i pobiegnij do klubu.
Staraj się nie wdawać w strzelaninę, tylko wparuj na taras, gdzie znajduje się Mendez. Poślij mu kulkę, a gdy będzie po nim, zwróć się w stronę Rydera. Ten tak łatwo się nie podda, przeskoczy przez barierkę, wpadnie do wody i popłynie wpław w stronę zacumowanych opodal motorówek. Skocz za nim, puść się crawlem w jego ślady. Dopadniesz do łodzi dosłownie w ułamek sekundy po nim. Zapuść silnik i rzuć się w pogoń na pełnym gazie. | |
Musisz zniszczyć motorówkę Rydera. Najlepiej spychaj go w stronę wąskich przesmyków pomiędzy Flint County, Red County i Los Santos - tam nie będzie miał możliwości manewrowania. Gdy wywrócisz jego łódź, będzie po sprawie. Zadzwoni Cesar, żeby cię ostrzec przed glinami, nie wracaj więc do Pier 69, tylko od razu do twojego garażu. |
Nagroda za wykonanie misji: 15000$, respekt +
Toreno's Last Flight
Dzwoni Woozie z ważną informacją: jego ludzie znaleźli Toreno. Gangster właśnie tankuje paliwo do swojej maszyny na lądowisku w Downtown, dlatego musisz podjąć szybkie działania, by ci nie uciekł. Pędź, co koń mechaniczny wyskoczy na lądowisko, dla rozeznania sytuacji zaparkuj jednak kilkadziesiąt metrów przed celem. Okazuje się, że Mike ma liczną obstawę: dwóch ludzi na ulicy, jeden w budce parkingowego, dwóch w wąskim zjeździe na parking i dwóch na płycie przy śmigłowcu. | |
Oprócz osobistej ochrony Toreno może liczyć na kręcącego się w pobliżu gliniarza, który po pierwszym wystrzale natychmiast cię zaatakuje i wezwie policyjne posiłki. Nie masz wyjścia, musisz całą tą grupę wyeliminować. Dobrym ruchem jest założenie kamizelki kuloodpornej specjalnie na tą misję. Gdy zdecydujesz się już na atak, podbiegnij do szlabanu, przesadź go i wbiegnij na metalowe schodki prowadzące na lądowisko. Oczywiście cały czas osłaniaj się ogniem. Niestety, Toreno zdąży odlecieć, zanim dobiegniesz do śmigłowca. | |
Podnieś leżącą na płycie rakietnicę, zeskocz na ulicę i rozpocznij pościg za helikopterem. Najlepszym środkiem transportu ze względu na zwrotność jest policyjny motocykl, który powinien leżeć obok lądowiska. Policja bez względu na to, czym jedziesz i tak non stop cię goni, więc skup się na unikaniu radiowozów i szukaj jednocześnie na niebie Mike'a. Jego maszyna przesuwa się wzdłuż autostrady, a następnie leci nad polami Flint County. Staraj się wychwycić chwilę, kiedy helikopter zawisa na chwilę nieruchomo w powietrzu i przygrzej mu w tym momencie z rakietnicy. |
Jego wytrzymałość określa wskaźnik "health", ale wystarczy w zasadzie jeden precyzyjny strzał, by go strącić. Gdy ci się uda ta sztuka, policja natychmiast straci zainteresowanie twoją osobą i możesz spokojnie opuścić pogorzelisko.
Nagroda za wykonanie misji: 18000$, respekt +
Yay Ka-Boom-Boom
Po śmierci Rydera nie możesz dojść do siebie. Mimo, iż Cesar i cała reszta uważają cię za bohatera, niełatwo jest żyć ze świadomością bycia zabójcą kumpla z piaskownicy. Na szczęście rozterki te przerywa Woozie, który ostrzega cię, że sprawa twoich byłych przyjaciół nie jest jeszcze zakończona. Wciąż działa w Doherty fabryka narkotyków, którą swego czasu zasilałeś w towar.
Postanawiasz definitywnie zakończyć sprawę syndykatu Loco i wysadzić siedzibę ich narkobiznesu w powietrze. Jedź do "zaprzyjaźnionego" garażu w Downtown i odbierz auto wypełnione po brzegi materiałami wybuchowymi. |
Udaj się następnie do fabryki, ale nie wjeżdżaj na jej teren, tylko zaparkuj w pewnej odległości od bramy. Zauważą cię strażnicy i natychmiast otworzą ogień. Wyskocz z wozu i poślij im kilka porcji ołowiu. Gdy kumple strażników hurmem rzucą się na ciebie przez otwartą bramę fabryki, zignoruj ich i wjedź na teren kompleksu. Udaj się na sam koniec placu do miejsca, gdzie w rogu widnieje platforma z wjazdem do laboratorium. W budynku jest strasznie ciasno, ale staraj się nie obić zbytnio "wybuchowego" wozu, tylko szukaj znacznika wskazującego, gdzie masz zostawić pojazd. Gdy go znajdziesz, aktywuj bombę (wciśnij kółko), wyskocz z auta i pędem biegnij do wyjścia. Po 38 sekundach samochód-pułapka eksploduje.
Udaj się w stronę bramy; niestety, jest zamknięta. Odgryzając się ogniem nieprzyjaciołom, wskocz do zaparkowanego przy wrotach auta, rozpędź się i przeskocz mur fabryki przez przylegającą doń rampę. Jeśli nie uda ci się ta sztuka ze względu na zniszczenia wozu, porzuć go i odszukaj drugi egzemplarz, zaparkowany bliżej środka fabryki. Po udanej akrobacji nad murem wracaj bezpiecznie do garażu. |
Nagroda za wykonanie misji: 25000$, respekt +, odblokowane misje zlecane przez Cesara (CV), odblokowane misje "Wang Cars" (C) w San Fierro, odblokowane misje zlecane przez Toreno (?), (T) w Tierra Robada