GTA San Andreas: Garaż CJ-a (CJ) - San Fierro, solucja, opis przejścia GTA San Andreas poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry GTA San Andreas zawiera opisy przejścia głównych misji powiązanych z Garażem CJ-a z miasta San Fierro.
Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2021
Na tej stronie poradnika do Grand Theft Auto San Andreas znajdziecie opisy przejścia głównych zadań z miasta San Fierro, które powiązane są z Garażem CJ-a z tej lokacji oznaczonym na mapie świata literami CJ.
- Garaż CJ'a (CJ) - lokalizacja i podstawowe informacje
- Wear Flowers in Your Hair
- 555 We Tip
- Deconstruction
Garaż CJ'a (CJ) - lokalizacja i podstawowe informacje
Twój garaż w Doherty jet doskonałą bazą wypadową w teren, bowiem znajduje się w środku miasta. Misje aktywujesz po wejściu w czerwony znacznik przed wjazdem do garażu. Pamiętaj o możliwości zapisu stanu gry w dowolnym momencie. Dyskietka do save'owania znajduje się pomiędzy dystrybutorami paliwa.
Wear Flowers in Your Hair
Jesteś w San Fierro z Truthem, Kendl oraz Cesarem, który musiał uciekać z Los Santos. Garaż, który wygrałeś od Cataliny to waląca się rudera, więc klniesz, na czym świat stoi. Twoi towarzysze obiecują jednak pomóc ci w doprowadzeniu tego przybytku do stanu używalności. Masz plan otworzyć "dziuplę" przerabiającą kradzione auta na legalny towar, ale brak ci odpowiednich ludzi. | |
Personel obiecuje załatwić Truth i w tym celu zaciąga cię do wozu. Udajcie się najpierw na stację paliwową do Easter Basin. Zatrąb na leżącego pod autem Jethro. Po krótkiej rozmowie Truth przekona go, by do was dołączył. | |
Teraz jedźcie do szpitala w Santa Flora i zatrzymajcie się na parkingu. Truth coś kombinuje, ale nie chce wam nic powiedzieć. Gdy z budynku wyjeżdża tajemnicza furgonetka, na chwilę zakrywacie twarze. Czas znaleźć kolejnego człowieka do roboty. Jest nim Dwayne, handlujący hot-dogami na rogu King's. Zatrąb na niego i umów się z nim w waszym garażu. Truth znowu każe robić dziwny kurs, cel: posterunek policji w Downtown. Na miejscu wydaje ci się, że widzisz tą samą furgonetkę, która wyjeżdżała ze szpitala w Santa Flora. | |
Czeka was jeszcze jedno miejsce do odwiedzenia - sklep z modelami w Garcia. Przed sklepem siedzi na ławce okularnik, po raz kolejny naciśnij klakson. Młodzieniec ma na imię Zero i obiecuje wyposażyć twój warsztat w niezbędną elektronikę. Teraz możecie wracać do garażu w Doherty. Na miejscu Kendl wpada na pomysł wykupywania starych ruder, remontowania ich i sprzedawania z zyskiem. Patrzysz na to sceptycznie, ale pozostawiasz jej wolna rękę. |
555 We Tip
Dzwoni Tenpenny. Ma kłopoty z pewnym ważniakiem i chce go usunąć z życia publicznego, przy twojej wydatnej pomocy. Tym razem chodzi o skompromitowanie i doprowadzenie do zapuszkowania, nie o zabójstwo. Nie masz wyjścia, musisz się zgodzić. Jedź pod ekskluzywny hotel "Vank Hoff" w Financial. Zauważ, że goście hotelowi zostawiają swoje samochody parkingowym, którzy następnie odwożą auta do podziemnego garażu. | |
Udaj się za jednym z pracowników na taki parking, a gdy wysiądzie z wozu, zabij go (nikt nie może tego widzieć). Przebierz się w jego uniform. Dołącz do innych parkingowych, czekaj na swój cel. Ważniak jeździ niebieskim Meritem, gdy przyjedzie, pierwszy odbierz od niego kluczyki i wskocz za kółko. Jeżeli się nie pospieszysz i inny parkingowy cię ubiegnie, nie przejmuj się. Czekaj na niego za rogiem, wskocz do środka i wyrzuć go z samochodu. Jedź do swojego garażu w Doherty, załaduj kompromitujący towar (wiadomo: narkotyki) i wracaj szybko pod hotel (masz na to 2 minuty 30 sekund). | |
Pamiętaj, by w drodze do "Vank Hoffa" nie uderzyć w radiowóz policyjny (od razu cię zdemaskują) i nie uszkodzić auta (twój cel się kapnie, że coś jest nie tak). W tym drugim przypadku musisz zawrócić prędko do twojego garażu, usunać uszkodzenia i powrócić na trasę. Jeśli wyrobisz się w czasie i dotrzesz bezpiecznie do hotelu, wjedź do podziemnego garażu, zaparkuj wóz i wróć na placyk przed hotelem. Zadzwoń po gliny, po chwili możesz delektować się widokiem obrączkowanego gościa. Już po nim. |
Nagroda za wykonanie misji: odblokowane misje "Valet Parking"
Deconstruction
Pracownicy budowy na tyłach waszego garażu pozwolili sobie na obelżywe teksty pod adresem Kendl. Nie wiedzą pajace, że sprawa honoru rodziny zawsze była u ciebie na pierwszym miejscu. Postanawiasz dać im nauczkę. Pobiegnij na budowę, wsiądź do buldożera i zniszcz wszystkie sześć baraków (oznaczone strzałkami), znajdujących się na placu budowy. Uważaj na beczki z łatwopalną substancją, ich wybuch może zniszczyć obsługiwany przez ciebie sprzęt. | |
Należy nadmienić, że po budowie pląta się mnóstwo wściekłych robotników, mających ochotę rozwalić ci łeb łopatami, rozjechać buldożerami itd. Zatłucz tak wielu, jak ci się uda. Po barakach weź się za kierownika budowy, siedzącego w WC. Podjedź buldożerem pod kabinę i zepchnij ją z delikwentem w środku do wykopanego opodal dołu. Jeśli wszystkie buldożery zostaną zniszczone, kibelek możesz zepchnąć do dziury wykorzystując żuraw budowlany. | |
Lewą gałką analoga sterujesz obrotem ramienia i przesuwem wzdłużnym trawersy dźwigu, przyciskami zaś opuszczanie/podnoszenie liny z ciężarem. Popychaj zawieszonym na linie ciężarem kabinę, aż ta wtoczy się do dołu. Gdy ci się to uda, wyskocz z maszyny i wpakuj się do jednej z samotnie stojących betoniarek. Podjedź tyłem do dołu z szamoczącym się kierownikiem i wylej na niego całą zawartość "gruszki". Na zniszczenie baraków i załatwienie kierownika masz 3 minuty. Po tym czasie na głowę zwali ci się policja i nic już nie zdziałasz. |
Nagroda za wykonanie misji: odblokowana szkoła jazdy (Driving School)