GTA San Andreas: Rezydencja Madd Dogga (CJ) - Los Santos (finał), solucja GTA San Andreas poradnik, solucja
Ta strona poradnika do GTA San Andreas zawiera opisy przejścia głównych misji powiązanych z Rezydencją Madd Dogga z Los Santos (powrót pod koniec gry).
Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2021
Na tej stronie poradnika do Grand Theft Auto San Andreas znajdziecie opisy przejścia głównych misji z powrotu do Los Santos w końcowej części kampanii, a konkretnie tych powiązanych z Rezydencją Madd Dogga oznaczonych na mapie świata literami CJ.
Rezydencja Madd Dogga (CJ) - informacje o lokacji
Po powrocie do Los Santos postanawiasz postawić Madd Dogga na nogi. Pamiętając, że Paul i Maccer są muzykami, ściągasz ich oraz Rosiego do pomocy przy nagrywaniu nowej płyty rapera. W trakcie tworzenia materiału muzycznego w domowym studio Madd Dogga wykonujesz także misje, aktywowane w jego rezydencji.
Vertical Bird
Podczas nagrywania piosenki w domowym studio Madd Dogga pod aparaturę nagłaśniającą podpina się Toreno. Informuje, że ma ci na zewnątrz coś ważnego do przekazania. Twoje podejrzenia są słuszne: znowu czegoś od ciebie chce. Nagrodą za współpracę ma być rychłe spotkanie ze Sweetem. Zadanie nie jest łatwe, musisz wykraść z okrętu wojennego samolot pionowego startu i przy jego pomocy zniszczyć cumujące w zatoce łodzie szpiegowskie.
Mike żegna cię przy motorówce, uruchom silnik i płyń do bazy marynarki w San Fierro. Gdy ujrzysz sylwetkę okrętu, skieruj dziób łodzi w stronę otwartej rufy statku. Nie pakuj się do środka (niepotrzebnie zaalarmujesz wartowników), tylko wskocz do wody i podpłyń wpław cichutko do wewnętrznego pomostu. Gdy powietrze będzie "czyste", wyjdź z wody i skieruj się do wypełnionej skrzyniami ładowni. Staraj się, by jeżdżący wózkiem mechanik nie odkrył twojej obecności (jeśli cię zauważy, koniecznie go zabij, inaczej włączy alarm), przekradnij się chyłkiem, docierając na schody. Wyjdź na wyższy poziom i skieruj się w drzwi na wprost. Przejdź kilka pomieszczeń, aż ujrzysz z prawej strony pokój kontrolny. Wślizgnij się do środka i wyłącz system namierzający wyrzutni SAM. Bądź ostrożny, wokół kręcą się strażnicy (czerwone kropki na radarze). Tych najbardziej przeszkadzających likwiduj nożem lub pistoletem z tłumikiem. Jeśli wykonasz nieopatrzny ruch, podniesiony zostanie alarm i zadanie znacznie się skomplikuje, choć jest nadal wykonalne (po prostu zmień metodę przemierzania statku ze skradankowej na "Rambo-podobną").
Po dezaktywacji SAM-ów wróć ponownie na schody, wyjdź na wyższe piętro. Wydostań się bocznymi drzwiami na pokład okrętu i skieruj biegiem ku rufie. Zeskocz na platformę startową, wpakuj się do wnętrza Hydry, zapuść silniki. Opuść okręt, wznieś się na przyzwoity pułap i potrenuj ustawianie dysz (prawy analog) w zależności od kierunku lotu i zakładanej prędkości. Bez poprawnego opanowania tego elementu samolot nie będzie chciał cię słuchać.
Nie masz zbyt wiele czasu na trening, bowiem już po chwili zaatakują cię trzy myśliwce. Staraj się mieć je przed sobą celem umożliwienia zablokowania na nich celownika; gdy ci się to uda, odpal rakiety (zielona obramówka wokół nieprzyjaciela to namierzanie, czerwona to gotowość do strzału). Pamiętaj, że ty również jesteś atakowany. Broń się gwałtownymi zwrotami i flarami. Po zestrzeleniu myśliwców skieruj maszynę w stronę tamy w Tierra Robada. Pływają tutaj podejrzane jednostki (oznaczone strzałkami), zatop wszystkie. |
Możesz sobie teraz pogratulować wykonania misji, pozostaje tylko jeden kłopot - co zrobić z myśliwcem? Drań Toreno ulotnił się, więc rozwiązanie problemu jest na twojej głowie. Skieruj się na twoje lotnisko w Verdant Meadows, po wylądowaniu ukryj Hydrę w hangarze.
Nagroda za wykonanie misji: 50000$, dostępny samolot Hydra na lotnisku w Verdant Meadows
Home Coming
Toreno znowu cię nachodzi, tym razem jesteś tak wściekly za tą przygodę z Hydrą, że masz ochotę go rozwalić. Niespodziewanie zaskakuje cię informacją, że Sweet jest wolny i czeka przed bramą więzienia przy Pershing Square. Wskakuj w samochód i jedź odebrać brata. Po początkowych powitaniach okazuje się, że facet nic się nie zmienił. Za nic ma twoje osiągnięcia w biznesie, zdobycze w San Fierro i Las Venturas. Myśli tylko o powrocie do Gantonu i zaprowadzeniu tam starych porządków. Nie może uwierzyć, że rodzime podwórko roi się od handlarzy narkotyków, panieniek i spacerujących jakby nic kolesi z innych gangów. Zabierz niedowiarka na Grove Street, żeby się sam o tym przekonał. Na miejscu rozwścieczony Sweet łapie za broń i rusza rozgonić to całe towarzystwo. Zrezygnowany stajesz u jego boku.
Najpierw rozprawcie się z dealerami prochów (oznaczeni są czerwonymi strzałkami). Każdemu zabitemu zabieraj kasę. Po oczyszczeniu ulicy z handlarzy ostrzelajcie wrogich gangsterów (najprawdopodobniej będą to Ballas). Tradycyjnie już pojawiają się w trzech falach, ale jest sporo miejsca, gdzie się można ukryć, więc nie powinni sprawić wam kłopotu. W walce możecie użyć mniej zaćpanych kumpli z Grove Street Families, tkwiących przy okolicznych domach. W trakcie walki obserwuj wskaźnik energii brata "sweet", jeśli zbliży się do zera, musisz przejąć na siebie główny ciężar walki. |
Staraj się nie robić rozróby, jeśli jakikolwiek glina kręci się w pobliżu. Jeden niepotrzebny strzał i chmara "niebieskich" zwali wam się na głowę, uniemożliwiając wykonanie misji. Po zabiciu wszystkich dealerów i wykurzeniu obcych gangsterów (pojawi się zielony kolor dzielnicy na mapie) Ganton wraca pod kontrolę Grove Street Families.
Nagroda za wykonanie misji: respekt +, odblokowane misje zlecane przez Sweeta (S), odblokowane ponownie Wojny gangów (Gang Wars)
Cut Throat Business
Madd Dogg ogląda w telewizji reportaż z kręcenia teledysku do nowej piosenki niesamowitego Jeffrey'a OG Loca. Gdy ten zaczyna rapować, twój gospodarz o mało nie spada z krzesła - rozpoznaje teksty ze swojej skradzionej książki rymów. Wyjaśnia się, kto jest odpowiedzialny za pasmo nieszczęść, jakie na niego spłynęło. Postanawia dać nauczkę OG Locowi, a jako jego menadżer rzecz jasna stajesz po właściwej stronie. Jedźcie do Flint County w pobliże bazy RC Haul, gdzie Jeffrey kręci wspomniany teledysk. | |
Trafiacie idealnie w sesję nagraniową, lecz obiekt waszego zainteresowania umyka poduszkowcem, gdy tylko was zauważa. Wskakujcie do dwóch pozostałych maszyn i ruszajcie za nim. OG Loc ucieka trochę morzem, trochę lądem, klucząc między rozmaitymi przeszkodami. Do sterowania poduszkowcem trzeba się przyzwyczaić, bo jest wyjątkowo bezwładny i wykonuje polecenia z dużym opóźnieniem. Przy molo w Santa Maria Beach możesz albo wjechać na rampę i przeskoczyć molo (krótsza droga, niebezpieczeństwo wywrotki), albo opłynąć go naookoło (dłuższa droga). | |
Na falochronie w Verona Beach Jeffrey przesiądzie się do gokarta i pomknie w miasto. Uczyńcie tak samo, wolne gokarty czekają obok. OG Loc będzie uciekał przez wiele ulic i uliczek, nie zgubcie go (nie musicie go taranować, tylko za nim jedźcie). W odróżnieniu od poduszkowców gokarty są niezwykle czułe na ruch kierownicy, do czego również trzeba się przyzwyczaić. Po dłużsym pościgu Jeffrey odpuści i pozwoli się ująć. |
Macie ochotę zrobić z niego miazgę, ale z opresji wybawia go producent Jimmy Silverman, który zjawia się ni stąd, ni zowąd i proponuje Madd Doggowi kontrakt muzyczny. Twój przyjaciel wraca "do obiegu". W tej sytuacji wypuszczacie OG Loca, szkoda sobie nim brudzić ręce.
Nagroda za wykonanie misji: respekt +
Riot
Jesteście w komplecie w willi Madd Dogga, rodzina i przyjaciele. Radio serwuje wiadomość o aresztowaniu Tenpennego i zarzutach ciążących na nim i Pulawskim. Wasza radość z tej informacji nie trwa jednak długo - w mieście wybuchają zamieszki, wszystkie gliny (w tym Tenpenny) wyruszają do tłumienia walk, a olbrzymia powierzchnia Los Santos pokrywa się kłębami dymu z płonących sklepów, fabryk i domów. | |
Niepokoicie się o ludzi z waszej dzielnicy, dlatego postanawiacie wraz ze Sweetem przebić się do Gantonu. Jedźcie ostrożnie, gdyż drogi zapchane są płonącymi wrakami, co kawałek widać strzelających do siebie ludzi, a policja nie panuje praktycznie nad niczym. Po dotarciu na Grove Street zaparkuj samochód przed domem Sweeta. |