Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 2 - poradnik do gry

Gothic 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy 84-92 | Rozdział trzeci Gothic 2 poradnik, solucja, mody

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

84. Samotność i bezradność.

Misję zleca: Bengar (21) . Należy udać się na farmę Onara (20) i zapłacić Wilkowi 800 sztuk złota, by zechciał się nająć do pracy u Bengara. Jeśli gracz jest najemnikiem, cena będzie dwa razy niższa.

85. Bennet siedzi w więzieniu.

Misję zleca: Hodges (20) lub Lares [21] , ale i bez tej rozmowy trzeba będzie kowala wyciągnąć z ciupy. Aby wydobyć Benneta z więzienia, trzeba porozmawiać z Hagenem [30] i dowiedzieć się od niego, że głównym świadkiem oskarżenia jest sekretarz gubernatora, Cornelius. Należy udać się na piętro ratusza i porozmawiać z Corneliusem, aż przyzna się, że skłamał. Jeśli gracz jest magiem, wystarczy sekretarza postraszyć torturami w klasztorze. Jeśli gracz jest strażnikiem, trzeba będzie mu zapłacić 2000 sztuk złota. Cornelius przekaże wówczas swój dziennik i ucieknie. Dziennik trzeba przeczytać, a następnie przekazać nowe wiadomości Hagenowi. Lord ułaskawi Benneta. Wdzięczny kowal, gdy go spotkać na farmie, przekaże prezent od siebie - Amulet Życia (HP+15). Jeśli gracz zechce odzyskać swoje 2000 sztuk złota, wówczas znajdzie Corneliusa w grocie bandytów (4) .

86. Torlofa strach przed złym.

Misję zleca: Torlof (20) . Poszukiwaczy w obozie bandytów (25) jest ledwie dwóch. Jeden u stóp drogi prowadzącej na skałę, drugi na górze. Oczywiście trzeba będzie również usiec nieco bandytów przy okazji.

87. Wygnany farmer.

Misję zleca: Sekob (18) . Poszukiwaczy w domu Sekoba jest czterech i zabić trzeba wszystkich, żeby farmer mógł do siebie wrócić.

88. Potęga gwiazd.

Misję zleca: Hyglas (30) . "Boską moc gwiazd" można kupić u Constantino [7] albo u Zurisa [12] za 400 sztuk złota. Gdy ją zanieść Hyglasowi, ten podzieli się informacją, że bariera pomiędzy światami jest bardzo słaba i należy się liczyć z atakami demonów.

89. Poszukiwacze.

Misję zleca: np. Pyrokar (30) - tylko dla magów. Jeśli odnaleźć jednego z opętanych (Malak, Vino, Fernando i Bromor, Engrom, Rudolph, Sekob, Brutus), spuścić im manto i zabrać Almanach Opętanych, który mają przy sobie, wówczas Pyrokar weźmie księgę i poleci odnaleźć pozostałych według listy, którą sporządził. Z czasem na liście będą się pojawiać kolejne imiona. Malaka można znaleźć pod obozem bandytów (25) . Vino będzie w kamiennym kręgu ponad farmą Lobarta (5) . Fernando przebywa w górnym mieście [28] . Bromora można znaleźć w "Czerwonej Latarni" [22]. W czwartym rozdziale trzeba się uporać z Engromem {7} . Jeden z odzyskanych Almanachów Potępionych należy przekazać Karrasowi (30) a nie Pyrokarowi, żeby badania nad Poszukiwaczami ruszyły do przodu. W piątym rozdziale na liście pojawi się Rudolph (13) , Sekob (18) oraz Brutus {5} .

90. Leczenie Hildy.

Misję zleca: Hilda lub Lobart (5) . Potrzebne Hildzie lekarstwo Vatras da za darmo - trzeba tylko się do niego przejść i wrócić na farmę. Otrzymane lekarstwo na czarną gorączkę wygląda tak samo, jak lekarstwo na opętanie - nie należy się pomylić, żeby nie zaprzepaścić niniejszej misji. :-)

91. Złoto Diega.

Misję zleca: Diego [3] . Torbę ze złotem, o której mówi Diego można znaleźć przy głównym wyjściu z Górniczej Doliny {1} - wśród belek po lewej stronie stawu, idąc od doliny.

92. Ktoś coś zgubił?

Misję zleca: Hanna [11] . Aby dostać tę misję, trzeba zapewnić Hannę, że graczowi bardzo leży na sercu los innych ludzi i nie pomaga im z chęci zysku lecz z dobrego serca. Mapę, o którą jej chodzi posiada Brahim [18] i można ją od niego bez problemów odkupić. Wskazuje ona miejsce ukrycia skarbu w pobliżu piramidy (32) . Warto się tam udać i stawić czoła potworom, by dotrzeć do groty we wschodniej ścianie. Tam bowiem, pod ochroną pełzaczy, spoczywa w skrzyni pierścień, który podnosi ochronę przed wszystkim o 10. Po zabraniu skarbów należy szybko uciekać z groty, gdyż zaczną się budzić golemy, z którymi naprawdę ciężko dać sobie radę, a stosunkowo łatwo im uciec.