Gothic 2: Nauczyciele | Podstawy Gothic 2 poradnik, solucja, mody
Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021
1. Bosper [4] . Obdzieranie zwierząt ze skór.
2. Thorben [5] . Włamywanie się.
3. Vatras [8] . Zasób many (maks. 50).
4. Bartok [10] . Strzelanie z łuku i skradanie się.
5. Ruga [13] . Zręczność i strzelanie z kuszy. Uczy tylko strażników miejskich.
6. Mortis [13] . Siła. Uczy tylko strażników miejskich.
7. Wulfgar [13] . Walka orężem jedno- i dwuręcznym.
8. Alrik [14] . Walka orężem jednoręcznym.
9. Lares [20] . Zręczność.
10. Carl [26] . Siła (maks. 30). Za rozpoczęcie nauki chce 50 sztuk złota.
11. Ignaz [27] . Przepisy na mikstury: esencja lecznicza, esencja many.
12. Niclas (12) . Strzelanie z łuku.
13. Dragomir (16) . Strzelanie z kuszy.
14. Buster (17) . Walka orężem jednoręcznym.
15. Torlof (20) . Siła i zręczność.
16. Wilk (20) . Strzelanie z łuku.
17. Bennet (20) . Wykuwanie mieczy zwykłych i z magicznej rudy.
18. Gaan (22) . Pozyskiwanie trofeów: skrzydeł krwiopijcy, żądła krwiopijcy, pazurów i kłów.
19. Harad [6] . Wykuwanie zwykłych mieczy.
20. Constantino [7] . Mikstury: esencja lecznicza, esencja many.
21. Cord (20) . Broń jednoręczna i dwuręczna.
22. Rod (20) . Broń dwuręczna.
23. Grom (26) . Pozyskiwanie trofeów: rogu cieniostwora, żuwaczki, serca i kłów.
24. Babo (30) . Oręż dwuręczny.
25. Grimbald (33) . Pozyskiwanie trofeów: płyt pancerza zębacza, żuwaczki, skrzydeł krwiopijcy i żądła krwiopijcy. Za naukę chce pomocy przy polowaniu na zębacze.
26. Parlan (30) . Wtajemniczanie w kręgi magii od 1 do 3, zasób many (maks. 100), różne runy.
27. Marduk (30) . Runy lodu i błyskawic.
28. Hyglas (30) . Runy ognia.
29. Karras (30) . Runy manifestacji sferycznej. Kręgi magii 4 i 5.
30. Sagitta (28) . Mikstury: esencja many, esencja lecznicza. Wymaga wykonania zadania (quest 46).
31. Talbin {13} . Pozyskiwanie trofeów: serca i rogu cieniostwora. Talbin chce dostać ser.
32. Udar {6} . Strzelanie z kuszy (maks. 30).
33. Keroloth {5} . Walka orężem jedno- i dwuręcznym.
34. Brutus {5} . Siła. Wymaga wykonania zadania (quest 78).
35. Neoras (30) . Mikstury: esencja many, esencja lecznicza.
36. Milten {5} (30). Runy lodu, zasób many.
37. Diego [28] . Zręczność. Trzeba mu najpierw pomóc (quest 95).
38. Albreht [30] . Zasób many. Uczy tylko paladynów. Daje paladynom magiczne runy.
39. Hokurn {2} . Broń jedno- i dwuręczna.
40. Feros {5} . Siła i zręczność. Wymaga wykonania zadania (quest 104).
41. Gestath {16} . Pozyskiwanie trofeów: smoczej krwi, smoczych łusek, rogu smoczego zębacza, żuwaczki, płyt pancerza pełzacza, języka ognistego jaszczura.
42. Lee (20) . Oręż dwuręczny.
43. Pyrokar (30) . Ostatni krąg magii, zasób many, runy szóstego kręgu.
44. Ingmar [30] . Siła. Uczy tylko paladynów.