Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 2 - poradnik do gry

Gothic 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy 25-32 | Rozdział pierwszy Gothic 2 poradnik, solucja, mody

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

25. Szalony Fellan.

Misję zleca: Alwin [16] . Na Fellana [17] nie ma innego sposobu, niż go stłuc, poczekać, aż odzyska przytomność i dopiero wtedy poprosić go, żeby przestał walić młotkiem. Wdzięczny Alwin wypłaci w podzięce 30 sztuk złota.

26. Miecz Alrika.

Misję zleca: Alrik [14] . Aby dostać to zadanie, należy stoczyć z Alrikiem jedną walkę za pieniądze i zażyczyć sobie kolejnej. Miecz Alrika można odkupić od Jory [12] za 50 sztuk złota, a po oddaniu go właścicielowi, ten zgodzi się jeszcze stoczyć trzy walki za pieniądze.

27. Eksperyment.

Misję zleca: Ignaz [27] . Doskonałym celem dla eksperymentu zleconego przez Ignaza jawi się hulaka Valentino, który całe noce przesiaduje w gospodzie [9] . Zaklęcie zapomnienia działa jednak tylko na jedną osobę - warto więc napaść na Valentino, gdy będzie wychodził z gospody do domu i będzie jak najmniej świadków zdarzenia. Każdy świadek pobicia to 50 sztuk złota, które trzeba będzie zapłacić Lordowi Andre. Gdy Valentino straci przytomność można go obrabować, a gdy ją odzyska, rzucić na niego czar otchłań i wrócić do Ignaza zdać raport. Warto jeszcze obrócić się do Regisa [3] i pochwalić mu się obiciem Valentino - wówczas Regis da poniekąd przechodni pierścień hulaki, podnoszący ochronę przed bronią o 5.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie