Część VI | Gorasul Dziedzictwo Smoka | Gorasul Dziedzictwo Smoka poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Wioska Seasalt
Musimy przed wejściem do wioski zdeponować całe uzbrojenie u starszego wioski.
Zbrojmistrzyni - po jej pokonaniu otrzymujemy +1 do obrony.
Młody sklepikarz - proponuje nam pokątnie kupno broni i wyznacza miejsce spotkania. Znajdujemy go tam ranionego przez bandytów i podejmujemy się wyruszyć ze starszym wioski, żeby rozprawić się z nimi.
Można tu wynająć statek płynący na Wyspę Cyklopa i do miasta Alest.
Obozowisko Bandytów
Po pokonaniu bandytów musimy przeszukać namioty w obozowisku. Znajdujemy w jednym z nich mapę (nowa lokacja) z notatką.
Można tu przyłączyć do drużyny sędziego miecza.
Las Wiedźmy
Mały elf proszący o pomoc wciąga nas w zasadzkę.
Wiedźma w chatce za pierwszym razem nas wyrzuca. Po ponownym udaniu się do niej okazuje się, że jest to czarodziejka, która przyłączy się w odpowiednim czasie do tworzonego kręgu pięciu magów.
Wyspa Cyklopa
Musimy tu pokonać cyklopa.
Po przeszukaniu jego jaskini możemy znaleźć kawałek mithrilu ukrytego w czaszce zagrzebanej w piasku.
Miasto Alest (wschodnia część)
Pół elfka Lirina - pomoże nam w odnalezieniu maga pod warunkiem, że odprowadzimy ją do domu (przyłącza się do nas na ten czas).
Gildia magów
Mag - po przyniesieniu mu klejnotu właściciela kopalni wyjaśni nam, co to jest za klejnot. Musimy go poinformować o odpadkach magicznych zatruwających wodę w mieście (po wizycie u uzdrowicielki i pobycie w kopalni).