Część III | Gorasul Dziedzictwo Smoka | Gorasul Dziedzictwo Smoka poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Do Jenaia
W pobliżu domu Jenaia znajdują się dwa kamienie. Ten na zachodzie służy jako teleport na Wyspę Ognia. Można go uaktywnić po rozmowie z Jenaiem, słowem PROSZĘ.
Dom Jenaia
Polecam nie dotykać żadnych znajdujących się tu książek, wszystkie są chronione czarami. Na stoliku leży dzwonek - przywołujemy nim kamerdynera. Dostępne są dwie opcje dialogowe, lepiej przyznać się do naszej tożsamości i wtedy zostaniemy zaprowadzeni do jadalni maga. Możemy poczęstować się jedzeniem znajdującym się na stole. Warto wypić wino i zjeść kawałek kurczaka, a uzyskamy sporą ilość punktów doświadczenia.
Po rozmowie z Jenaiem otrzymamy zadanie zebrania magicznego kręgu złożonego z pięciu magów, informację jak dostać się na Wyspę Ognia i będziemy mogli przyłączyć do drużyny jego czeladnika Dadaskara.
Wyspa Ognia
Spotykamy tu smoka Veasa, od którego otrzymamy potężny artefakt - magiczną różdżkę. Musimy wybrać jedną z dwóch dostępnych dróg i przejść przez jedną z bram. Za pierwszą - OSIEM DUSZ OFIAR czekają nas pojedynki z coraz mocniejszymi przeciwnikami i chyba nie jesteśmy jeszcze na nie dostatecznie przygotowani. Za drugą - LOS PIĘCIU, otrzymamy możliwość wyboru trzech kart z pięciu dostępnych. Część z nich przynosi nam skutki pozytywne inne negatywne. Musimy wybrać, te które są dla nas dobre.
NIEDŹWIEDŹ - siła +3
MAGICZNA RÓŻDŻKA - mana +5
ELF - charyzma +3
BŁAZEN - inteligencja -5
KOŁCZAN - dziesięć magicznych strzał
CZARNY RYCERZ - zyskujesz przyjaciela
ZŁOTY SMOK - wszystkie smocze umiejętności +3
ANIOŁ - klasa pancerza +1
LABIRYNT - utrata losowo wybranego przedmiotu
POSĄŻEK - odporność +5
SPADAJĄCA GWIAZDA - uzdrowienie
ZAĆMIENIE SŁOŃCA - smocza groza -5
TĘCZA - losowo przydzielona ilość złota
PODKOWA - atak i obrona +1
KORONA SŁOŃCA - smoczy oddech +10