Część IX | Gorasul Dziedzictwo Smoka | Gorasul Dziedzictwo Smoka poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Sokoli Jar
Uczestniczymy w walce z ożywieńcami. Trzeba jak najszybciej zatrąbić na rogu drżenia i zamknąć drogę przeważającym oddziałom wrogów. Nie powinniśmy pozwolić na śmierć żadnego żołnierza krasnoludów, bo skutkuje to zmniejszoną ilością otrzymanych punktów doświadczenia.
Król Krasnoludów
Po rozmowie z królem krasnoludów, ten obiecuje naprawić soczewkę dla lodowych elfów i udziela nam informacji na temat magicznej wieży Cuafu.
Wieża Cuafu
Pierwszy poziom
Po przeszukaniu biurka znajdujemy chronioną czarem książkę, z której wynika, że Roszondas jest głównym wrogiem Cuafu.
Zamknięta skrzynia - nie można jej otworzyć. Uda się to dopiero po znalezieniu piętro niżej pergaminu z hasłem CERBER i dodatkowo zastosowaniu na niej zaklęcia otwarcia.
W skrzyni jest magiczna figurka, która pomoże nam przedostać się do Cuafu. Uaktywnia ją słowo PIES.
Podziemia
Czarny mag - po jego zabiciu znajdujemy zwój z informacją.
Studnia - wydostają się z niej trzy coraz mocniejsze żywiołaki wody.
Trzeci poziom
Po zabiciu wszystkich przeciwników możemy zabrać dziennik Cuafu, przepis na magiczną miksturę i składniki do jej wykonania.
Żeby przygotować napój lekkości, należy do wonnego olejku dołączyć ziele południa i korzeń głazokrzewu.
Cytadela
Musimy tu pokonać Cuafu. Okazuje się, że jest on piątym magiem, którego szukaliśmy do stworzenia magicznego kręgu.
Po utworzeniu magicznego kręgu i zniszczeniu magicznej sieci wracamy do wioski Tolip, do tajemniczego obelisku. Jednak rozwiązanie tej zagadki zostawiam już wszystkim tym, którzy tu dotarli ;-).
Adam "Adamus" Bilczewski