Poradnik do gry - Część II | Gorasul Dziedzictwo Smoka poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Wieża Roszondasa
Poziom trzeci
Posąg demona - odradza jednorazowo punkty życia i many.
Zamknięta szafa - Otwiera ją klucz znaleziony piętro niżej.
Poziom drugi
Znajduje się tu klucz otwierający szafę piętro wyżej.
Zwój z imieniem demona, służący do jego przywołania.
Studnia - przywołuje demona. Żeby to jednak zrobić, należy najpierw mieć założony na szyi amulet ochrony przed demonami. Należy tak przeprowadzić z nim rozmowę, żeby go zbytnio nie zdenerwować, ale też i zbyt się przed nim nie płaszczyć, bo zostaniemy przez niego zaatakowani. W zależności od wybranej opcji dialogowej możemy otrzymać na stałe +1 do ataku, +1 do obrony lub 8 punktów many.
Poziom pierwszy
W sarkofagu można znaleźć amulet ochrony przed demonami.
Żeby wydostać się z wieży należy pokonać wszystkie znajdujące się tu potwory i rozwiązać cztery zagadki związane z posągami znajdującymi się w niszach. Odpowiedzi na nie to: NOC, CZTERY, PIECZĘĆ i POTĘGA.
Wioska Tolip
Wszyscy mieszkańcy ukryci są w chatach i dopóki nie pokonamy grasujących w wiosce potworów, nie opuszczą domostw.
Tajemniczy obelisk, świecący dziwnym światłem - na rozwiązanie tej zagadki trzeba poczekać do końca gry.
Studnia - wpadł do niej chłopiec. Można go wyciągnąć przy pomocy liny otrzymanej od karczmarza Mirbarda.
Uzdrowicielka Shanui - zleci nam zdobycie ziół.
Zbrojmistrz Arbaskar - Nauczy nas umiejętności walki pod warunkiem, że potrafimy zmusić kowala do naostrzenia jego miecza.
Kowal Toralf - naostrzy miecz, pod warunkiem, że odzyskamy morgenstern lub pieniądze za niego od zbrojmistrza.
Pomocnik kowala Lorin - To on jest posiadaczem zaginionego oręża, odda go po lekkim przyciśnięciu.
Łucznik Velaas - Dostaniemy od niego dobry łuk, pod warunkiem trafienia w tarczę.