SOLUCJA (5) | Gods Kraina Nieskończoności poradnik Gods: Kraina Nieskończoności
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Kuźnia Manduwina
Kolejnym miejscem, w które Deal'Anuwar wysyła drużynę jest kuźnia. Droga do niej prowadzi w lewo. Tutaj żyją niedźwiedzie i wilki.
Na terenie kuźni są dwaj kupcy. Jeden sprzedaje świetną i kosztowną broń, a drugi świetne i kosztowne zbroje.
Zadanie: Porozmawiać z Manduwinem. Zaczekać do zmroku na atak renegatów i pokonać ich. Gdy jest już ciemno renegaci zjawiają się na ścieżce wiodącej na wzgórze, gdzie stoi kuźnia. Do ataku!
Zagajnik Jednorożców (lokacja nieobowiązkowa)
Zdanie poboczne: Sinan prosi o przyniesienie srebrnej harfy. Po drodze wystrzegać się walk z jednorożcami. Wybierając drogę przez mostki trafia się na miejsce. Gdy jednorożec stoi przy drodze - ominąć go szerokim łukiem. Jeszcze bitwa z renegatami i potworami i harfa jest we właściwych rękach. Rzecz jasna należy ją zwrócić właścicielowi.
Srebrny Las
Tutaj rośnie wielka obfitość pieczarek. Warto zwiedzić całą lokację dla ciekawych łupów, wśród których prym wiedzie Naszyjnik Lodowej Ochrony (przydatny w północnych lokacjach).
Na szczycie świątyni czeka Vivien rozmowa z boginią Illithien.
Zadanie: odszukać Jądro Gwiazdy, by otrzymać drugi element kontr-broni.
Śnieżne Równiny
Tu łazi tylko parę niedźwiedzi. Przy wejściu do lokacji drużyna spotyka wojownika Wolfgaamara, który postanawia się przyłączyć do grupy ze względu na porachunki z trollami.
Północny Brzeg (lokacja nieobowiązkowa)
Wąwóz między hałdami śniegu wiedzie do miejsca, w którym spadło Jądro Gwiazdy, ale już go tam nie ma. Z obecności dwóch trolli wynika, że musiały je zabrać do swojej świątyni.
Obóz Śnieżnych Trolli
Tu czeka drużynę szereg walk z grupkami trolli i nieco łupów. Jądro Gwiazdy znajduje się na szczycie świątyni w południowej części lokacji. Należy posuwać się kręta ścieżką wśród zasp.
Pałac Kryształowy
Ku górze głównej części pałacu wiedzie droga od frontu przez liczne schody i pochyłe ścieżki. Drogi strzegą śnieżne i kryształowe golemy. Najlepszą bronią do walki z nimi są płonące strzały. Na samym szczycie konstrukcji czeka bogini chętna do rozmowy. Nieco poniżej lodowy mostek wiedzie do kapliczki leczącej, oczywiście strzeżonej przez golemy.
By zdobyć trzeci element kontr-broni, trzeba ominąć pałac i na jego tyłach wejść na ścieżkę wiodącą w górę po zboczu, a oznaczoną totemami trolli.