SOLUCJA (4) | Gods Kraina Nieskończoności poradnik Gods: Kraina Nieskończoności
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Steffene Arena
Vivien i Erwin znajdują się w więzieniu. Na podłodze leży nieco żywności i bukłak z wodą. Strażnik informuje, że należy stoczyć kolejno osiem walk, by odzyskać wolność. W pierwszej jest do pokonania jeden przeciwnik, w kolejnych trzech po dwoje przeciwników, a potem znów po jednym. Po każdej walce odnawiają się poziomy zdrowia i many. Warto zapisywać grę przed kolejnymi rundami.
Niezłą taktyką jest ustawienie Vivien z przodu z najlepsza bronią i w najlepszych częściach zbroi, a Erwina z tyłu by ją leczył i przywoływał pająka, bądź wilka (kryształy można przekładać z jednej księgi magicznej do drugiej). Jeśli to Erwin ma więcej punktów życia, może także stać z przodu.
Po wygraniu ostatniej bitwy bohaterowie zostają wypuszczeni i w nagrodę za waleczność otrzymują poszukiwane berło. Teraz trzeba tylko pójść z nim do generała Palislava, a potem do księcia po nagrodę w postaci kompletu uzbrojenia dla wojownika na poziomie artysty.
Przeklęty Las II
Zaraz po wejściu na teren lokacji do drużyny przyłącza się elfi mag Quenthanar. Nie umie walczyć wręcz, więc najbardziej przydatny jest w tylnym szeregu.
Znów do przejścia cała droga wzdłuż obelisków. Po zbliżeniu się do mostu Quenthanar wypowiada zaklęcie i można przejść. Po drugiej stronie drużyna spotyka się z grupą elfów. Kolejnym miejscem, ku któremu wiedzie droga jest Thylandenyar.
Thylandenyar
Na tym obszarze rośnie dzięgiel. Są też dwa kryształy (jeden na tyłach pałacu) i eliksir leczący.
Należy ruszyć dróżką w lewo. Po chwili przybiega przewodnik i dalsza drogę odbywa się w ślad za nim do pałacu.
Zadanie: Pomóc księżniczce Lille'Nae w walce z renegatami (93 HP, 100 HP, 111 HP). Są do stoczenia dwie bitwy. Na łuczników świetny jest czar Biorca Życia.
Po bitwie należy porozmawiać z Lille'Nae, by przyłączyła się do drużyny.
Zadanie poboczne: W lesie przy drodze stoi elfi bard, któremu renegaci ukradli flet. Prosi o pomoc w odzyskaniu go.
Zadanie: Odnaleźć przejście przez mur. Owo przejście znajduje się na południowym wschodzie, a wąska ścieżka do niego zaczyna się nieco wyżej na północ. Przejścia przez mur strzegą dwie matki goronów.
Thelminadris
Elfia miejscowość handlowa. W rejonie przed mostkiem rośnie zielona mięta i żywokost. Jest też kryształ czaru Osłabienie. Część miasteczka zbudowana jest na palach, nad wodą. Pośrodku tej części stoi na podwyższeniu szef imieniem Deal'Anuwar. Nagradza drużynę za uratowanie księżniczki Naszyjnikiem Ochrony Przed Trucizną.
Zadanie: Odszukać Malekha i przywlec go przed oblicze szefa. Nagrodą jest miecz Bułat.
Obóz Malekha
Na tym obszarze rośnie żywokost. Jest też kapliczka lecząca i eliksir wskrzeszający. Grasują tu gorony, matki goronów i grupy renegatów, wśród których są też magowie. Warto skupiać się na zabiciu ich możliwie szybko.
Po pierwszej walce drużyna odzyskuje skradziony flet barda.
Jedyna droga do głównej bazy Malekha prowadzi po spirali, ciągle w lewo. Po zabiciu ostatniej grupy renegatów, należy pogadać z osamotnionym Malekhiem i po przyłączeniu go do drużyny odprowadzić do Deal'Anuwara.