SOLUCJA (1) | Gods Kraina Nieskończoności poradnik Gods: Kraina Nieskończoności
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Slavingrad
Rozejrzyj się po mieście i zlokalizuj licznych kupców. Na rynku można dostać żywność, wodę i ceramikę, pod karczmą spirytualia, przy głównej drodze obiekty alchemiczne. Nieopodal muru jest kuźnia, a w niej broń i zbroje i tarcze.
Na razie nie można dostać się do księcia.
Zadanie poboczne: Larrisa prosi o przyniesienie mikstur od Darny, żony Piwowara. Nagrodą jest 200 monet i polecenie Vivien siostrze, która uczy alchemii.
Zadanie poboczne: Waradin prosi o przyniesienie koła do wozu od żony Marfy z Wodnego Oczka. Nagrodą jest żywność.
Zadanie: Shandee zaprasza do spotkania z burmistrzem Petrovców. Należy za nim podążyć.
Petrovce
Zadanie poboczne: Tuż za mostkiem stoi Daribor, który prosi o eskortę do młyna dla swoich ludzi. Zaprowadzenie ich na miejsce owocuje zwiększeniem zasobów gotówki. Po kilku dniach można przyjść po nich i odprowadzić znowu do Petrovców.
Zadanie: Burmistrz Darowit poszukuje żony, która zaginęła w Dolinie Szarkana. Nie trzeba się spieszyć z tym zadaniem, ale trzeba je wykonać, by posunąć scenariusz do przodu.
Młyn (lokacja nieobowiązkowa)
Jest tu kupiec, który nabywa zboże i sprzedaje mąkę.
Zadanie poboczne: Miran prosi o płatną eskortę do Slavingradu.
Piwowar (lokacja nieobowiązkowa)
Obok piwowara stoi Darna, od której należy wziąć mikstury dla Larrisy. Można tu nabyć spirytualia.
Zadanie poboczne: Piwowar prosi, by przynieść mu 10 ogonów larw chrapasów, które żyją na Bagnach.
Wodne Oczko (lokacja nieobowiązkowa)
Na prawo od głównej ścieżki mieszka mistrzyni alchemii. By podjąć u niej naukę, należy najpierw wypełnić zadanie dla Larrisy. Za uzyskanie kolejnych stopni alchemicznego wtajemniczenia mistrzyni żąda pewnej ilości alchemicznych komponentów.
Przy młynie stoi kupiec, który korzystnie płaci za wszelką żywność, prócz ryb. Dalej przy wozie - Marfa, od której otrzymuje się koło dla Waradina.
Dolina Szarkana
Na południu lokacji jest obozowisko myśliwych, których można zabić, lub odejść po przeprowadzeniu rozmowy. By znaleźć Eurykę, należy od razu skręcić w prawo i dalej kierować się wąwozem. Euryka twierdzi, że nie kocha męża, więc można przystać na jej pomysł udawania martwej.
Po tej lokacji grasują wilki, a w jeziorku żyją larwy chrapasa. To dobre miejsce, by zapolować zdobywając mięso i skóry na sprzedaż.