Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Gears Tactics - poradnik do gry

Gears Tactics - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Gears Tactics: Drone Sniper - jak walczyć, jak pokonać? Porady Gears Tactics poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020

W tym rozdziale poradnika do Gears Tactics dowiesz się wszystkiego wroga atakującego z dużej odległości - Sniper.

Jest to pierwszy przeciwnik, który stwarza bardzo duże zagrożenie dla twoich żołnierzy z dużej odległości. Potrafi oddać bardzo cenne strzały i zadać duże obrażenia. Największym zagrożeniem ze strony tego wroga, jest możliwość oznaczania ("pin") twoich żołnierzy i namierzania ich pozycji. Gdy Drone Sniper wykonuje taką akcję, widać jak celuje i namierza twoich ludzi za pomocą celownika laserowego. Jest to bardzo niebezpieczna odmiana tryby strażniczego, ponieważ gdy twój żołnierz się ruszy podczas namierzania, otrzyma potężne obrażenia. Jeśli dwóch wrogich snajperów celuje w tego samego żołnierza to z pewnością zginie. Ta zdolność zdaje się ignorować nawet bonusy wynikające z wykorzystanych osłon.

Do szybkiego pokonania wroga potrzebna jest mobilna postać, która zada dużo obrażeń w krótkim czasie. Wykorzystaj wysokie przeszkody, takie jak ściany, ciężarówki itp., aby uciąć pole widzenie i zasięg ostrzału Drone Sniper. Najlepiej jest wykorzystać szybkie postacie - na przykład Scout potrafi wykorzystać swoją zdolność "Hide" i w ukryciu zbliżyć się do wroga. Niektóre jego zdolności pozwalają zadać dodatkowe obrażenia podczas ukrycia, co tylko sprzyja polowaniu na snajpera.

Vanguard może użyć akcji "Intimidate" i przerwać zdolność Drone Snipera. Potem może się zbliżyć i użyć bagnetu lub pozwolić pozostałym członkom oddziału na łatwą eliminacje tego wroga. Rzut granatem, "Disabling Shoot" za pomocą pistoletu lub strzał ogłuszający również wywołają status "Interrupted" i uniemożliwią wrogowi użycie tej zdolności w danej turze. Możesz również po prostu spróbować wyeliminować wroga za pomocą własnego snajpera. Jeśli uznasz, że nie jesteś w dobrej pozycji, lepiej się wycofać i stworzyć lepsze warunki do kontrataku lub manewru oskrzydlającego.