Mapy: Quincy | Fallout Tactics Brotherhood of Steel poradnik Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Wytyczne:
- uratować panią burmistrz (Hillary Eastwood)
- uratować córkę burmistrza (Evita jest w ratuszu)
- wyłączyć syrenę alarmową
- uratować mieszkańców (są zamknięci w pomieszczeniu z generatorem)
- uratować doświadczonego bohatera wojennego (Feliks Stiles)
Opis punktów:
1: Punkt startowy
2: Tutaj możesz porozmawiać z Arlene.
3: W budynku na pierwszym piętrze jest więziona pani burmistrz, ma klucz do syreny alarmowej, która jest na dachu tego samego budynku.
4: Na ganku budynku jest syrena alarmowa (w pobliżu syreny kręcą się bandyci i dwa małe Szpony Śmierci).
5: Mały patrol złożony z trzech bandytów.
6: Przed budynkiem znajdziesz jednego bandytę i dużego Szpona Śmierci.
7: Siedziba Ghuli, są nieszkodliwi dopóki do nich nie będziesz strzelać. Jeśli im pomożesz zyskasz ich szacunek.
8: Farma, która dawniej zaopatrywała miasto. Przed budynkiem jest straż złożona z 4 psów, 2 bandytów, 2 małych Szponów Śmierci i 2 dużych Szponów Śmierci. W budynku jest dwóch bandytów i jeden Ghul (zakładnik).
9: Więzienie pierwotnie pełniło funkcję koszar miejscowej milicji i więzienia dla kryminalistów. Na dachu głównego budynku znajdziesz dowódcę wszystkich bandziorów i Feliksa Stilesa (radzę to szybko rozegrać, bo gdy dowódca zorientuje się co jest grane zacznie strzelać ze swoją ochroną do zakładnika). Przed budynkiem chodzi patrol złożony z 2 małych Szponów i bandytów.
10: Ratusz, tutaj więziona jest córka burmistrza ( w pokoju na parterze). Strzeżona jest przez jednego dużego Szpona i paru bandytów. Na dachu znajdziesz snajperów.
11: Budynek, w którym jest pomieszczenie z generatorem. Zakładników znajdziesz na dole, będą ustawieni w koło generatorów prądotwórczych. Generatory są zaminowane, detonator ma dowódczyni spacerująca sobie po pomieszczeniu. Można też zgasić światło, wyłącznik jest przy schodach. Nie można zniszczyć generatorów!
12: Dom publiczny. W domu więzione są prostytutki, trzeba uważać ponieważ bandyci zabiją zakładników jeżeli zobaczą coś podejrzanego.
13: Stary kościół, w środku są 2 duże Szpony Śmierci.
14: Plac jest patrolowany przez 3 psy i jednego bandziora.
15: Mały patrol.
Uwaga!!! Musisz uważać na włączniki alarmów do czasu wyłączenia głównej syreny alarmowej. Gdy szef bandy usłyszy syrenę natychmiast zabije Feliksa Stilesa. I wtedy możesz zaczynać misję od nowa.