Mapy: Jefferson | Fallout Tactics Brotherhood of Steel poradnik Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Wytyczne:
- zniszczyć pierwszy generator
- zniszczyć drugi generator
- zniszczyć trzeci generator
- zniszczyć czwarty generator
Opis punktów:
1: Miejsce startu, tutaj też znajdziesz pojazd zwiadowczy (jest tylko dwuosobowy).
2: Na dachu budynku jest dwóch Super Mutantów, jeden z nich ma rakietnicę. Wejścia do budynku są zaminowane. W środku możesz spotkać jeszcze Super Mutantów.
3: Wartownia z jednym Super Mutantem.
4: Budynek stacji kolejowej jest strzeżony przez Super Mutantów.
5, 14, 17, 18: Budynki strzeżone przez Super Mutantów.
6, 9, 19: Miejsca zaminowane.
7: Pierwszy generator, prawdopodobnie zasila okoliczne światła uliczne. Jest strzeżony przez paru Super Mutantów.
8: Dobrze strzeżona barykada na drodze.
10: Na drodze za workami z piaskiem jest schowany Super Mutant.
11: Drugi generator.
12, 13: Obrotowe wieżyczki strzelnicze.
15: W tym rejonie znajduje się magazyn fabryki, jest dobrze strzeżony.
16: Kolejna barykada na drodze, ale nie jest strzeżona.
20: Wejście do tunelu prowadzącego do fabryki, strzeżone jest przez jednego Super Mutanta.
21: Teren fabryki dobrze strzeżony.
22: Trzeci generator, zasila systemy obronne fabryki.
23: Wejście główne do fabryki, przy nim spotkasz dowódcę Super Mutantów.
24: Punkt ewakuacyjny.
25: Budynek fabryki, w środku jest czwarty generator zasilający znajdujące się tam maszyny.
26: Punkt ewakuacyjny gdzie możesz dojechać samochodem.