Mapy: Mardin | Fallout Tactics Brotherhood of Steel poradnik Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Wytyczne:
- wyeliminuj Imperatora Władców Zwierząt
- rozpoznaj źródło kontroli nad Szponami Śmierci
Opis punktów:
1: Punkt startowy misji, a zarazem ewakuacyjny po wykonaniu misji.
2: Rejon nieustannie patrolowany.
3: Oddział wroga złożony z dwóch małych Szponów i paru Władców Zwierząt.
4: W namiocie śpi dwóch Władców Zwierząt.
5: Teren ruin pozostałych po budynku jest zaminowany.
6: Wyrwa w terenie (wejście boczne do podziemi, nie polecam tej drogi), strzeżona przez Władców Zwierząt.
7: Główne wejście do podziemnego kompleksu (najlepsze wejście, chociaż po zejściu napotkasz opór!), także dobrze strzeżone.
8: Pozostałości po przedwojennym cmentarzu (na jego terenie jest wejście do podziemnej krypty gdzie znajdziesz jednego małego karalucha i martwego Ghula, po przeszukaniu trupa znajdziesz 5 małych Stimpaków).
9: Za barykadami kryje się paru Władców Zwierząt.
Opis punktów:
1: tutaj zaczynasz jak zejdziesz głównym wejściem do podziemi, napotkasz tutaj bardzo silny opór.
2: Podziemna krypta.
3: Schody prowadzące do więzienia.
4: Więzienie, gdzie przetrzymywani są cywile.
5: Duża klatka, w której więziona jest matka Szponów Śmierci.
6: Tutaj są dwaj Władcy Zwierząt.
7: Za barykadami leża Władcy Zwierząt.
8: Władca Zwierząt, mający broń na zatrute strzałki.
9: Za barykadą jest dwóch snajperów.
10: Schody do głównego pomieszczenia.
11: Mina leżąca przed schodami.
12: Główne pomieszczenie, tutaj jest Imperator z dużą ochroną.
13: Tutaj zaczniesz, jeśli zejdziesz przez wejście boczne, czyli wyrwę.
14: Więzienie, tutaj przetrzymywane są małe Szpony Śmierci.
15: Korytarz pełen zmutowanych robaków, karaluchów i skorpionów.
Uwaga!!! Mała porada odnośnie przejścia podziemi, najlepsza droga prowadzi przez schody do więzienia. Napotkasz tu mały czteroosobowy oddział przeciwników. Radzę uwolnić matkę Szponów Śmierci, ona zabije wszystkich wrogów włącznie z Imperatorem. Tobie pozostanie pozbieranie sprzętu i uwolnienie więźniów, no i rozprawa z niedobitkami.