X-13- Attack of the Infiltrator! | Zadania główne poradnik Fallout: New Vegas - Old World Blues
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
X-13: Attack of the Infiltrator!
Quest, w którym pobawimy się w chowanego. Do listy dodaje się automatycznie na początku rozgrywki w Old World Blues, podczas startowej rozmowy z naukowcami.
Docelowym budynkiem jest kompleks badawczy X-13 Research Facility, umieszczony we wschodniej części krateru. O ile w drodze do niego pewnie przyjdzie Ci zmierzyć się z lokalnymi bestiami, to już w środku możesz czuć się bezpiecznie - nie spotkasz tam żadnych wrogów.
Pierwszym etapem misji jest skompletowanie stroju Stealth Suit Mk II. Kubraczek został podzielony na trzy części - rękawice (M6a:1), buty (M6a:2) i korpus (M6a:3). Elementy te znajdziesz w lokalnych laboratoriach i po odszukaniu ostatniego, kombinezon będziesz mógł na siebie założyć - jego właściwości za moment bardzo się przydadzą. Zauważ, że dużym atutem pancerza jest automatyczne aplikowanie środków medycznych w kryzysowych sytuacjach (potrzebne są do tego zapasy własne).
W dalszej części placówki zejdź na jej dolny poziom, wykorzystując jedno z dwóch dostępnych przejść (albo mniej kulturalnie zeskocz na dół kiedy tylko znajdziesz się w Stealth Testing Lab). Docelowo powinieneś zameldować się przy terminalu (M6b:1) i aktywować test infiltracyjny, ale najpierw rozejrzyj się po okolicy. Teren patrolują trzy roboty oraz rozmieszczone tu i ówdzie wieżyczki. Nie są agresywne, ale jeśli chcesz sobie ułatwić przyszły egzamin, wytnij wszystko w pień. Dopiero potem włącz test.
Sprawdzian polega na dotarciu do biura administratora i wykradzeniu dokumentów z sejfu (niezabezpieczonego) (M6b:2). Bohater nie może zostać wykryty przez strażników, czyli przez przechadzające się korytarzem roboty. Jeśli wcześniej wysłałeś je na złom, nie musisz się martwić o wynik testu. Z komory startowej w kierunku docelowego pomieszczenia prowadzą trzy przejścia (M6b:3), przy czym dwa najbliższe zamknięte są na klucz. Jeśli zdecydujesz się na wariant z aktywnymi wartownikami, pamiętaj, że możesz próbować ich dezaktywować podchodząc od tyłu. Generalnie unikaj jednak ich wzroku, kucaj i koniecznie noś na sobie Stealth Suit Mk II. W razie wykrycia, test zostanie przerwany, ale możesz rozpocząć go od początku (wróć się do terminalu).
Po zdobyciu dokumentów pomieszczenia diagnostyczne wypełnią się Robo-Scorpionami doktora Mobiusa. Wyzwanie zakończy się zwycięsko, ale będziesz mógł kontynuować tutejsze testy w queście Project X-13. W nagrodę za zaliczenie pierwszego zyskasz bonus do pancerza Stealth Suit Mk II (+10 do Sneak) oraz fanty w sejfie obok terminala.