Project X-13 | Zadania poboczne poradnik Fallout: New Vegas - Old World Blues
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Project X-13
Opcjonalna kontynuacja zadania X-13: Attack of the Infiltrator!, rozpoczynająca się w chwili aktywowania podstawowego testu. Szczegóły na temat dojścia do komór X-13 Research Facility poznasz w opisie wspomnianego questa. Tutaj zajmiemy jedynie kolejnymi zadaniami aktywowanymi przez terminal (M6b:1).
Za wyjątkiem początkowego sprawdzianu (Basic), do przejścia są jeszcze trzy, każdy następny o podwyższonym poziomie trudności. Jeśli posłuchałeś rady z opisu X-13: Attack of the Infiltrator! i wykosiłeś roboty przed aktywowaniem pierwszego testu, zadanie będziesz miał ułatwione, bo wartownicy wciąż pozostaną nieaktywni. Zmieni się to tylko przy ostatnim egzaminie. Niezależnie czy podchodzisz do nowego testu lub jakiś powtarzasz, układ drzwi (M6b:3) za każdym razem się resetuje (zamykane są na klucz). Pamiętaj o nagrodach (głównie czasopisma) za ukończone wyzwania, które składowane są w sejfie obok terminala. Za każdym razem otrzymasz też bonus do kombinezonu Stealth Suit Mk II (dobrze go nosić na sobie).
Advanced Infiltration Test
Rajd po dokument (M6b:2) w wersji zaawansowanej oznacza nie tylko konfrontację z robotami, ale także z siecią laserów. Jeśli się pomylisz i wpadniesz na jakiś, włączy się alarm, który zakończy Twoje starania fiaskiem. Przy posiadaniu odpowiednich zdolności, mechanizm odpowiedzialny za wiązkę można wyłączyć lub shakowac do poziomu neutralnego. Oprócz tego sprawdzian niczym nie różni się od edycji podstawowej.
Nagroda: +1 Perception dla pancerza Stealth Suit i bonusy w sejfie.
Expert Infiltration Test
W tym przypadku do gry wchodzą jeszcze wykrywacze ruchu. Kiedy tylko znajdziesz się w zasięgu detektora, ten zacznie wydawać coraz szybsze dźwięki, co w końcu doprowadzi do ujawnienia bohatera. Podobnie jak lasery, wykrywacze można dezaktywować, trudniej je tylko znaleźć wśród porozrzucanych gratów.
Nagroda: +1 Agility dla pancerza Stealth Suit i bonusy w sejfie.
Robot Compliance Test
Ostateczny sprawdzian, który tym razem nie polega już na dotarciu do biurowego papierka. Teraz chodzi tylko o wyłączenie strażników patrolujących teren. Nawet jeśli wcześniej zniszczyłeś roboty, odrodzą się one na potrzeby testu. Dwa z nich chodzą po głównym korytarzu, z kolei trzeci pałęta się w okolicy najwyżej położonego punktu (M6b:3). Aby poprzestawiać kabelki delikwentom, musisz podejść do nich dostatecznie blisko. Oczywiście najlepiej zrobić to bez zwracania uwagi, czyli od tyłu.
Nagroda: o 20% szybsze poruszanie się przy kucaniu (w pancerzu Stealth Suit) i bonusy w sejfie.