Więzienie cz.1 | Dusk-12 Strefa Śmierci poradnik Dusk-12: Strefa Śmierci
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Więzienie
Powracamy do Zgonina. Idź przed siebie i skręć w prawo. Komitet powitalny już czeka. Na budynku naprzeciw bramy stoi człowiek z wyrzutnią rakiet. Skryj się za barakami po lewej, a gdy będzie ładował broń, podbiegnij pod budynek.
Mężczyznę z wyrzutnią możesz zneutralizować, ciskając na górę którąś z beczek. Skręć na lewo od budynku, na którym stał i przygotuj się na wyeliminowanie trzech koczujących przy ogniu miejscowych. Dwóch kolejnych pojawi się na drodze wiodącej do więzienia.
Po ich eliminacji ruszaj do przodu - za zakrętem dwaj kolejni. Zbiegnij na dół.
Tutaj kolejni przedstawiciele miejscowej ludności. Po ich eliminacji skręć w prawo i użyj dziury w ogrodzeniu do przejścia dalej.
Idź przed siebie i zeskocz na dół. Skieruj się do drzwi - odczekaj tu chwilę, bowiem zaraz wedrą się za Tobą miejscowi. Po ich usunięciu idź dalej prosto, aż ujrzysz drzwi więzienia.
W środku zniszcz drzwi po lewej i idź schodami na górę. U ich szczytu czeka kolejny przeciwnik.
Potem puste półpiętro, kolejne schody. Wyjdziesz nimi do siłowni - tutaj czeka kilku miejscowych. Po ich eliminacji rozbij drzwi po lewej.