Kamaz (część I) | Dusk-12 Strefa Śmierci poradnik Dusk-12: Strefa Śmierci
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Kamaz (część I)
Będąc strzelcem na pace Kamaza musisz zapewnić bezpieczeństwo pojazdowi. Do wiaduktu jest spokojnie. Potem pojawiają się miejscowi - nie musisz ich zabijać, ponieważ kierowca rozjedzie, jednak ich strzały odbierają Ci w szybkim tempie punkty życia. Najważniejsze to strzelać do beczek, aby spowodować ich eksplozję w odległości. Jeżeli wjedzie w nie Kamaz, eksploduje również i koniec zabawy. Pamiętaj, że nie możesz zejść z paki, ale możesz przykucnąć i obracać się we wszystkich kierunkach.
Pierwsza część podróży kończy się przy bramie - gdy będziecie do niej dojeżdżać, obróć się w lewo - na dziedzińcu są 2-3 strażnicy.
Wejdź do budynku po prawej - możesz tu spotkać kolejnego miejscowego. Potem skręć w lewo i odstrzel kolejnego.
Wybiegnij schodami na górę - tu może czaić się następny zabijaka. Idź w prawo do samego końca.
Użyj dziury w podłodze, aby zeskoczyć do pomieszczenia poniżej. Zbierz wszystkie użyteczne przedmioty i użyj dźwigni.
Teraz wyjdź przed jedyne drzwi i idź na dziedziniec. Upewnij się, że wszystkie bronie są załadowane - szczególnie ważny będzie granatnik! Podejdź do auta, a gdy ruszycie, od razu zniszcz beczki pod wiaduktem (po prawej).
Kanał ma boczne odnogi - gdy je wymijacie, wyjeżdżają z nich motocykle ze strzelcami. Najlepsza metoda walki z nimi to pociski z granatnika. Obróć się w tył i celuj dokładnie. Nie zapominaj też sprawdzać, co dzieje się z przodu - na pomostach również mogą trafić się wrogowie.
Gdy dojedziecie do bramy, staranujecie ją i opadniecie niżej, na budowaną autostradę. Przed Wami kilka beczek, za wami - motocykle.
Kamaz dojedzie do wyrwy i przeskoczy ją. Zniszcz beczki przed Wami i przygotuj się - gdy ciężarówka zacznie wyjeżdżać pod górę, zaczną toczyć się w jej kierunku trzy beczki. Musisz trafić je najszybciej jak tylko możliwe.
Teraz w miarę spokojny odcinek - mało przeciwników, mało beczek. Musisz jednak wszystkie zniszczyć, aby wóz przejechał w całości. Koniec etapu to wjazd na podnośnik. Nastąpi scenka animowana.