Stacja kolejowa cz.2 | Dusk-12 Strefa Śmierci poradnik Dusk-12: Strefa Śmierci
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Masz dwie drogi: przez pokój po lewej (gdzie znajdziesz torbę lekarską) albo wyjść na balkon i kierować się w lewo. W obu przypadkach znajdziesz się przed wejściem do wieży.
Schodami do góry. U ich szczytu ujrzysz strzelca. Podnieś z podłogi wyrzutnię rakiet "Trzmiel". Pana z wyrzutnią zastrzel przez kraty.
Wróć na balkon i skieruj się w lewo, a potem schodami na dół. Wróć w miejsce, gdzie zostawiłeś Batię z rannym.
Ledwie się spotkacie, a tu atak stada drapieżników. Po rozprawieniu się z nimi idź do wejścia do tunelu (po lewej).
W przejściu czekają Cię dwa ataki pary drapieżników - przy schodzeniu w dół oraz wychodzeniu do góry.
Na tym nie koniec. W poczekalni nastąpi atak kilku kolejnych. Gdy teren będzie czysty, wyjdź schodami na górę.
Tu zobaczysz ogromnego szczura blokującego przejście. Nie podchodź. Najlepiej z odległości strzel w niego dwa razy z wyrzutni, popraw granatami i potem karabinem. Bestia jest wytrzymała - po każdym raniącym ataku wydaje z siebie pisk, przyzywając w ten sposób z dachu 3-4 drapieżniki.
Gdy pokonasz szczura, idź przez wejście, które blokował, potem w lewo i w pomieszczeniu kontrolnym użyj dźwigni. Aby powrócić do towarzyszy, wyskocz po prostu przez okno na korytarzu. Podejdź do lokomotywy.