Stacja kolejowa cz.1 | Dusk-12 Strefa Śmierci poradnik Dusk-12: Strefa Śmierci
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Stacja kolejowa
Zaraz po scence animowanej zaatakują Was trzy drapieżniki. Po ich likwidacji idź w lewo, za budynek.
Wejdź do hali - są tu kolejne drapieżniki. Jest też kilka użytecznych rzeczy. Wyjdź na zewnątrz.
Jak się okaże, na wieży na drugim końcu peronu siedzi typ z wyrzutnią rakiet. Będziesz musiał się sporo nachodzić, aby go dopaść - inaczej Batia nie wyjdzie z rannym. Cofnij się więc do wejścia hali i skręć w prawo.
Schodami do góry - po drodze atak dwóch drapieżników. Na górze przejdź balkonem na zewnętrzne schody wejdź do pomieszczenia - tu kolejne drapieżniki.
Schodami na dół i w lewo - cztery następne stwory. Idź korytarzem do końca, a potem kolejnymi schodami w dół. Spotkasz na nich dwóch przeciwników.
Wyjdź na zewnątrz i skręć w lewo. Musisz iść cały czas przy siatce - inaczej strzelec z wieży namierzy Cię i zginiesz. Przed wagonem skręć w lewo.
Użyj windy, by wydostać się na górę. Tu wejdź do środka i zejdź schodami na dół.
Spotkasz kilkoro miejscowych - oczywiście mają chęć Cię zabić. Po ich likwidacji opuść halę wyjściem po lewej.
Idź prosto. Kolejne schody - u ich szczytu dwaj miejscowi.