Walka w Dragon Ball Xenoverse poradnik Dragon Ball: Xenoverse
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Mechanika walki w Dragon Ball: Xenoverse odbiega od klasycznych wydań gier z gatunku bijatyk. Zbudowana została w oparciu o poprzednią serię Dragon Ball - Tenkaichi, gdzie kamera umieszczona jest za plecami bohatera umożliwiając mu swobodne poruszanie się po arenie, na ziemi i w powietrzu. W tej części ważnym ubogaceniem jest możliwość przebywania na arenie nawet sześciu graczy/NPC jednocześnie. Wymaga to wyćwiczenia w sobie umiejętności rozpoznawania sytuacji na całej arenie, pomagania sojusznikom i zdolności radzenia sobie z walką z kilkoma przeciwnikami na raz.
By móc zaatakować dowolny cel musi być on wcześniej oznaczony odpowiednim klawiszem. Podstawowymi elementami walki są ataki wręcz i obrona. Domyślna obrona to używanie gardy - wtedy podczas obrażeń nie ubywa twojego zdrowia, lecz wytrzymałości (Stamina). Przez gardę można przebić się na kilka sposobów: łapiąc przeciwnika, używając ciosu "załadowanego", poprzez przytrzymanie klawisza ataku lub dzięki mocniejszym technikom lub tym wykorzystującym chwytanie. Inne sposoby to stałe atakowanie do czasu, aż przeciwnikowi wyczerpie się wytrzymałość lub użycie klawisza skoku, by teleportować się za plecy wroga - zużywa to jednak twoją wytrzymałość.
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie