Interfejs i Scouter | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse poradnik Dragon Ball: Xenoverse
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Interfejs i Scouter
W tym rozdziale przyjrzymy się krótko ekranowi walki gry. Interfejs nie różni się wiele od schematu przyjętego w większości gier z gatunku bijatyk. Poszczególne elementy prezentują się następująco:
1. Pasek zdrowia gracza - jeśli dojdzie do końca przegrywasz lub stajesz się nieprzytomny (zależnie od warunków wykonywanego zadania). Wtedy inny współzawodnik może cię ocucić przywracając ci niewielką ilość zdrowia. Punkty życia możesz odnowić za pomocą kapsuł, a niektóre rasy posiadają odpowiednie zdolności, które pomogą im regenerować zdrowie.
2. Pasek energii Ki - jest to energia wykorzystywana do aktywowania technik. Także i te z kategorii "Strike", będące jedynie kombinacjami ciosów, również zużywają Ki.
3. Pasek wytrzymałości (Stamina) - tak długo, jak pasek jest choć trochę zapełniony, możesz korzystać z obrony, teleportacji do i od przeciwnika oraz Boosta, czyli szybkiego latania. Gdy spadnie do zera nie możesz korzystać z żadnej z w/w czynności do czasu, aż nie zapełni się po chwili sam.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie