Przydatne umiejętności | Umiejętności w Dragon Ball Xenoverse poradnik Dragon Ball: Xenoverse
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Przydatne umiejętności
Z puli umiejętności gracz wybiera te, które jego zdaniem będą najbardziej efektywne przy jego technice gry. Jednak jest kilka zdolności różniących się wyraźnie od pozostałych na które warto zwrócić uwagę:
Change the Future - zdolność defensywna, która pozwoli ci zamienić każdy atak Ki Blast przeciwnika na twoją korzyść, nawet te z kategorii Ultimate. Aktywacja techniki w momencie, gdy przeciwnik atakuje energią spowoduje wykonanie teleportacji tuż przed przeciwnika i posłanie w jego stronę fali energii o średniej mocy. Atak nie spowoduje wielkich obrażeń, lecz wykonujesz bezpieczny atak unikając jednocześnie obrażeń od fali wroga.
Quick Sleep - zdolność ta dostępna jest tylko dla rasy Majin. Umożliwia zaśnięcie na dowolną ilość czasu, by zregenerować swoje zdrowie.
Energy Charge - przydatna technika pozwalająca na załadowanie energii Ki. Umiejętność ta ma jeszcze dwa późniejsze efektywniejsze rozwinięcia: Full Power Charge i Maximum Charge.
Gravity Impact - umiejętność nabywana u Cella podczas pobierania nauk. Odpycha przeciwnika (lub ich grupę przed tobą) zadając średnio-niskie obrażenia. Zdolność ta jest lepsza od innych i godna uwagi ze względu na to, że potrafi pochłonąć część obrażeń ataku przeciwnika i jest trudna do przerwania. Może być również używana jako obrona przeciwko słabszym Ki Blastom.
Wall of Defence - ta umiejętność przydaje się wyjątkowo w zadaniach, w których musisz chronić słabszego towarzysza. Powoduje natychmiastową teleportację przed przeciwnika i stworzenie "żywej tarczy" biorąc na siebie ataki wroga przez dowolny czas chroniąc tym samym współzawodnika.
Super Drain - technika polegająca na złapaniu przeciwnika i wyssaniu części jego wytrzymałości i przekazaniu jej tobie. Dodatkowo zadaje niewielkie obrażenia, a po procesie odrzuca przeciwnika.