Czarownik | Nowe Umiejętności w Diablo III poradnik Diablo III: Reaper of Souls
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Czarownik
Umiejętności Aktywne
Czarna Dziura - umiejętność aktywna
Przywołujesz czarna dziurę, która wsysa przeciwników i zadaje im obrażenia.
Wymagany poziom: 61. Zasoby: Moc tajemna
|
Runy do umiejętności Czarna Dziura:
Supermasa - Zwiększa zasięg Czarnej Dziury do 20 metrów, a zadawane przez nią obrażenia do 1290% obrażeń od broni przez 2 sek. Czarna Dziura zadaje teraz obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 62.
| |
Zero absolutne - Obrażenia zadawane przez twoje kolejne zaklęcia oparte na magii zimna zwiększają się na 10 sek. o 3% za każdego trafionego wroga. Czarna Dziura zadaje teraz obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 63.
| |
Horyzont zdarzeń - Czarna Dziura pochłania teraz wrogie pociski oraz obiekty wystrzeliwane przez zdolności potworów elitarnych w promieniu 15 metrów. Wymagany poziom: 65.
| |
Blazar - Tworzysz we wskazanym miejscu Czarną Dziurę, która przyciąga przeciwników w promieniu 15 metrów i zadaje im obrażenia od ognia równe 700% obrażeń od broni przez 2 sek. Kiedy Czarna Dziura zniknie, dochodzi do eksplozji, która zadaje obrażenia od ognia równe 725% obrażeń od broni w promieniu 15 metrów. Wymagany poziom: 67.
| |
Kradzież mocy - Wrogowie trafieni przez Czarną Dziurę zadają obrażenia zmniejszone o 10% przez 5 sek. Za każdego wroga, którego dosięgnie Czarna Dziura, zyskujesz 3% premii do obrażeń na 5 sek. Wymagany poziom: 69.
|
Umiejętności Pasywne
Ikona | Wymagany poziom | Opis |
64 | Niewzruszona wola Kiedy stoisz nieruchomo przez 1,5 sek., zwiększają się następujące współczynniki: Pancerz: o 20% Wszystkie odporności: o 20% Obrażenia: o 10% | |
66 | Zuchwałość Zadajesz dodatkowe 15% obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów. | |
68 | Potęga żywiołów Kiedy zadasz wrogom obrażenia od mocy tajemnej, zimna, ognia lub błyskawic, przez 5 sek. będą otrzymywać o 5% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł ataku. Zadając obrażenia różnego typu, powodujesz kumulowanie się tego efektu (maksymalnie 4 razy). Potęga Żywiołów uwzględnia też obrażenia od żywiołów zadawane przez twoją broń. |