Poradnik do gry - Umiejętności Nero poradnik Devil May Cry 4 - Xbox 360
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Red Queen
Red Queen Combo
Niezbyt trudna w stosowaniu kombinacje uderzeń, gdy Nero stoi na ziemi.
Red Queen Combo A | Y Y Y | szybka seria uderzeń |
Red Queen Combo B | Y , pauza, Y Y | seria uderzeń zakończona mocnym ciosem ku ziemi - dość powolne |
Red Queen Combo C | Y Y , pauza, Y | atak na większą ilość przeciwników naraz |
Red Queen Combo D | Y Y Y , pauza, Y | atak zakończony silnym ciosem |
Aerial Combo
Absolutnie nieodzowna umiejętność - konieczna przy atakowaniu większości bossów.
Aerial Combo | podskok, Y Y Y | szybka seria uderzeń w powietrzu |
Roulette Spin
Kolejna przydatna kombinacja uderzeń w powietrzu.
Roulette Spin | podskok, Y Y , pauza, Y | dwa uderzenia w powietrzu zakończone silnym ciosem |
Exceed
Nero może dzięki tej umiejętności zwiększać siłę swoich ciosów. Ma to oczywiście tę wadę, że by naładowanie w ten sposób broni zajmuje czas, ale jeśli przymierzamy się by zadać cios bossowi, to na pewno warto z tego przedtem skorzystać. Broń ładujemy przy pomocy lewego spustu - gdy go naciskamy wskazówka w lewej-górnej części ekranu odchyla się, puszczamy spust i naciskamy go ponownie nim wskazówka opadnie. Powtarzamy manewr aż nie zapali się jedna z lampek obok wskazówki. Istnieje umiejętność (MAX-Act), która pozwala na błyskawiczne naładowanie broni.
Exceed (2,3) | lewy spust | dwa uderzenia w powietrzu zakończone silnym ciosem |
Streak
Atak na wprost od dużym zasięgu. Warto z niego często korzystać jeśli liczba przeciwników jest duża. W wersji Ex atak jest dodatkowo zakończony potężnym uderzeniem.
(Ex) Streak (2) | RB+analog do przodu+ Y | frontalny atak o dużym zasięgu |
High Roller
Niezwykle przydatny atak o dużej sile. Katapultuje przeciwnika do góry, gdzie dodatkowo możemy go poczęstować dowolną inną kombinacją.
(Ex) High Roller | RB+analog do tyłu+ Y | wyniesienie przeciwnika w powietrze |
Split
Pionowy atak z powietrza skierowany na przeciwników pod tobą.
Split (Double Down) | wyskok+RB+analog do przodu+ Y | atak z powietrza skierowany do dołu |
Shuffle
Dość trudny do zastowania atak poprzedzony cofnięciem.
(Ex) Shuffle | RB+analog do tyłu i do przodu+ Y | atak poprzedzony cofnięciem |
Calibur
Atak w powietrzu, gdzie Nero podczas zadawania ciosu przemieszcza się do przodu
(Ex) Calibur | wyskok+RB+analog do tyłu i do przodu+ Y | atak w powietrzu połączony z krótkim lotem |
Blue Rose
Normal Shot
Zwyczajne strzelanie (X ) z pistoletu.
Normal Shot | X | strzał z pistoletu |
Charge Shot
Specjalny strzał z pistoletu. Na poziomie 3 bardzo przydatny do zdejmowania Faustów i Mephisto.
Charge Shot (2,3) | przytrzymaj X | silny pojedynczy strzał z pistoletu |
Devil Bringer
Buster
Jedna z kluczowych umiejętności Nero. Zadaje mocne obrażenia zarówno bossom jak i zwykłym wrogom, ale należy pamiętać, że w nie zawsze i na każdego działa - w przypadku bossów użycie Buster-a jest możliwe tylko w specjalnych okolicznościach jako cios finiszujący.
Buster | B | pochwycenie przeciwnika |
Devil Buster
Potężniejsza wersja Buster-a podczas aktywowanego Devil Trigger-a.
Snatch
Kolejna niezwykle istotna umiejętność Nero. Służy do przyciągania przeciwników lub też w przypadku np. bossów, do podciągania siebie w ich kierunku.
Snatch | RB+B | harpun do przyciągania wrogów lub zbliżania się do nich |
Devil Snatch
Potężniejsza wersja Snatch-a podczas aktywowanego Devil Trigger-a. Pozwala na przyciągnięcie do siebie większej grupy wrogów.
Hold
Przedłużenie działania Buster-a. Przytrzymanie przycisku skutkuje zadaniem dodatkowych obrażeń
Hold | przytrzymaj B | dodatkowe obrażenia od Buster-a |
Hell Bound
Nie związana bezpośrednio z walką umiejętność służąca do przemieszczania się za pomocą magicznego harpuna i błękitnych punktów zaczepowych.
Hell Bound | RB+B | harpun do przemieszczania się |
Yamato
Devil Trigger
Kluczowa umiejętność Nero - aktywuje demoniczną potęgę. Jakikolwiek cios, kombinacja czy użycie buster-a przyniesie o wiele lepsze efekty.
Devil Trigger | LB | aktywuje demoniczną moc |
Summoned Swords
Podczas aktywowanego Devil Trigger-a Nero wzywa magiczne miecze. Uwaga: umiejętność działa nawet podczas używania Devil Buster-a!
Summoned Swords | X | działa podczas aktywowanego Devil Trigger-a |
Maximum Bet
Potężna (ale i kosztowne) ale i kosztowne cięcie
Maximum Bet | RB+analog do tyłu+Y +B | bardzo silny cios |
Showdown
Potężny cios. Nero przed jego zadaniem jest narażony na atak.
Maximum Bet | RB+analog do przodu+Y +B | bardzo silny cios |
Abilities
Side Roll
Podstawowy unik.
Side Roll | RB+analog w lewo lub prawo | podstawowy unik |
Table Hopper
Ulepszony unik
Table Hopper (2,3) | RB+analog w lewo lub prawo+ A | bardzo szybki unik pozwalający też na szybszą kontrę |
Kick Jump
Podstawowy rodzaj podwójnego skoku. Działa tylko przy ścianie i pozwala się od niej odbić.
Kick Jump | A+A | pozwala odbić się od ściany przedłużając wyskok |
Speed
Przyspieszenie podczas biegu.
Speed | podczas biegu wychyl lewy analog we właściwą stronę | szybsze bieganie |
MAX-Act
Pozwala na natychmiastowe naładowanie broni (Exceed) pod warunkiem, że wykonamy naciśniemy lewy spust w odpowiednim momencie zaraz po ataku.
MAX-Act | lewy spust zaraz po ataku | natychmiastowe naładowanie broni |
Rainbow
Gdy używasz Speed, możesz zakończyć bieg wykopem.
Rainbow | select podczas speed | bieg zakończony wykopem |
Enemy Step
Nero odbija się od głowy przeciwnika w powietrzu.
Enemy Step | w powietrzu naciśnij A | odbicie się od głowy przeciwnika |
Get More Orbs
Zwiększa ilość orb-ów.
Air Hike
Nero może stosować w powietrzu podwójny skok. Bardzo przydatna umiejętność.
Air Hike | w powietrzu naciśnij A | podwójny skok |