Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Devil May Cry 4 - Xbox 360 - poradnik do gry

Devil May Cry 4 - Xbox 360 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Umiejętności Nero poradnik Devil May Cry 4 - Xbox 360

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Red Queen

Red Queen Combo

Niezbyt trudna w stosowaniu kombinacje uderzeń, gdy Nero stoi na ziemi.

Red Queen Combo A

Y Y Y

szybka seria uderzeń

Red Queen Combo B

Y , pauza, Y Y

seria uderzeń zakończona mocnym ciosem ku ziemi - dość powolne

Red Queen Combo C

Y Y , pauza, Y

atak na większą ilość przeciwników naraz

Red Queen Combo D

Y Y Y , pauza, Y

atak zakończony silnym ciosem

Aerial Combo

Absolutnie nieodzowna umiejętność - konieczna przy atakowaniu większości bossów.

Aerial Combo

podskok, Y Y Y

szybka seria uderzeń w powietrzu

Roulette Spin

Kolejna przydatna kombinacja uderzeń w powietrzu.

Roulette Spin

podskok, Y Y , pauza, Y

dwa uderzenia w powietrzu zakończone silnym ciosem

Exceed

Nero może dzięki tej umiejętności zwiększać siłę swoich ciosów. Ma to oczywiście tę wadę, że by naładowanie w ten sposób broni zajmuje czas, ale jeśli przymierzamy się by zadać cios bossowi, to na pewno warto z tego przedtem skorzystać. Broń ładujemy przy pomocy lewego spustu - gdy go naciskamy wskazówka w lewej-górnej części ekranu odchyla się, puszczamy spust i naciskamy go ponownie nim wskazówka opadnie. Powtarzamy manewr aż nie zapali się jedna z lampek obok wskazówki. Istnieje umiejętność (MAX-Act), która pozwala na błyskawiczne naładowanie broni.

Exceed (2,3)

lewy spust

dwa uderzenia w powietrzu zakończone silnym ciosem

Streak

Atak na wprost od dużym zasięgu. Warto z niego często korzystać jeśli liczba przeciwników jest duża. W wersji Ex atak jest dodatkowo zakończony potężnym uderzeniem.

(Ex) Streak (2)

RB+analog do przodu+ Y

frontalny atak o dużym zasięgu

High Roller

Niezwykle przydatny atak o dużej sile. Katapultuje przeciwnika do góry, gdzie dodatkowo możemy go poczęstować dowolną inną kombinacją.

(Ex) High Roller

RB+analog do tyłu+ Y

wyniesienie przeciwnika w powietrze

Split

Pionowy atak z powietrza skierowany na przeciwników pod tobą.

Split (Double Down)

wyskok+RB+analog do przodu+ Y

atak z powietrza skierowany do dołu

Shuffle

Dość trudny do zastowania atak poprzedzony cofnięciem.

(Ex) Shuffle

RB+analog do tyłu i do przodu+ Y

atak poprzedzony cofnięciem

Calibur

Atak w powietrzu, gdzie Nero podczas zadawania ciosu przemieszcza się do przodu

(Ex) Calibur

wyskok+RB+analog do tyłu i do przodu+ Y

atak w powietrzu połączony z krótkim lotem

Blue Rose

Normal Shot

Zwyczajne strzelanie (X ) z pistoletu.

Normal Shot

X

strzał z pistoletu

Charge Shot

Specjalny strzał z pistoletu. Na poziomie 3 bardzo przydatny do zdejmowania Faustów i Mephisto.

Charge Shot (2,3)

przytrzymaj X

silny pojedynczy strzał z pistoletu

Devil Bringer

Buster

Jedna z kluczowych umiejętności Nero. Zadaje mocne obrażenia zarówno bossom jak i zwykłym wrogom, ale należy pamiętać, że w nie zawsze i na każdego działa - w przypadku bossów użycie Buster-a jest możliwe tylko w specjalnych okolicznościach jako cios finiszujący.

Buster

B

pochwycenie przeciwnika

Devil Buster

Potężniejsza wersja Buster-a podczas aktywowanego Devil Trigger-a.

Snatch

Kolejna niezwykle istotna umiejętność Nero. Służy do przyciągania przeciwników lub też w przypadku np. bossów, do podciągania siebie w ich kierunku.

Snatch

RB+B

harpun do przyciągania wrogów lub zbliżania się do nich

Devil Snatch

Potężniejsza wersja Snatch-a podczas aktywowanego Devil Trigger-a. Pozwala na przyciągnięcie do siebie większej grupy wrogów.

Hold

Przedłużenie działania Buster-a. Przytrzymanie przycisku skutkuje zadaniem dodatkowych obrażeń

Hold

przytrzymaj B

dodatkowe obrażenia od Buster-a

Hell Bound

Nie związana bezpośrednio z walką umiejętność służąca do przemieszczania się za pomocą magicznego harpuna i błękitnych punktów zaczepowych.

Hell Bound

RB+B

harpun do przemieszczania się

Yamato

Devil Trigger

Kluczowa umiejętność Nero - aktywuje demoniczną potęgę. Jakikolwiek cios, kombinacja czy użycie buster-a przyniesie o wiele lepsze efekty.

Devil Trigger

LB

aktywuje demoniczną moc

Summoned Swords

Podczas aktywowanego Devil Trigger-a Nero wzywa magiczne miecze. Uwaga: umiejętność działa nawet podczas używania Devil Buster-a!

Summoned Swords

X

działa podczas aktywowanego Devil Trigger-a

Maximum Bet

Potężna (ale i kosztowne) ale i kosztowne cięcie

Maximum Bet

RB+analog do tyłu+Y +B

bardzo silny cios

Showdown

Potężny cios. Nero przed jego zadaniem jest narażony na atak.

Maximum Bet

RB+analog do przodu+Y +B

bardzo silny cios

Abilities

Side Roll

Podstawowy unik.

Side Roll

RB+analog w lewo lub prawo

podstawowy unik

Table Hopper

Ulepszony unik

Table Hopper (2,3)

RB+analog w lewo lub prawo+ A

bardzo szybki unik pozwalający też na szybszą kontrę

Kick Jump

Podstawowy rodzaj podwójnego skoku. Działa tylko przy ścianie i pozwala się od niej odbić.

Kick Jump

A+A

pozwala odbić się od ściany przedłużając wyskok

Speed

Przyspieszenie podczas biegu.

Speed

podczas biegu wychyl lewy analog we właściwą stronę

szybsze bieganie

MAX-Act

Pozwala na natychmiastowe naładowanie broni (Exceed) pod warunkiem, że wykonamy naciśniemy lewy spust w odpowiednim momencie zaraz po ataku.

MAX-Act

lewy spust zaraz po ataku

natychmiastowe naładowanie broni

Rainbow

Gdy używasz Speed, możesz zakończyć bieg wykopem.

Rainbow

select podczas speed

bieg zakończony wykopem

Enemy Step

Nero odbija się od głowy przeciwnika w powietrzu.

Enemy Step

w powietrzu naciśnij A

odbicie się od głowy przeciwnika

Get More Orbs

Zwiększa ilość orb-ów.

Air Hike

Nero może stosować w powietrzu podwójny skok. Bardzo przydatna umiejętność.

Air Hike

w powietrzu naciśnij A

podwójny skok