[Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 poradnik Devil May Cry 4 - Xbox 360
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Ascension Chamber/Meeting Room
Potrenuj walkę Dantem i wyjdź w stronę Meeting Room. Napotkasz tutaj mocniejszą wersję scarecrowów, gdy się z nimi uporasz przejdź do Experiment Disposal.
Experiment Disposal/Security Corridor
Zjedź windą w dół. Włączy się alarm i od tej chwili masz 10 min. by opuścić to miejsce. Wskocz w czeluść i weź z dna gold orb, Uruchom urządzenie i wejdź do windy. Zniszcz dwa Frosty (możesz użyć stylu Rebellion). Na górze po lewej zniszcz statuę z red orbów. Zaraz po przejściu do następnego pomieszczenia spadniesz na dół. Weź Key of Cronus i wskocz po ostrzach na samą górę i wyjdź. Znów musisz przechytrzyć lasery, spowolnij czas i przeskocz je, starając się stracić jak najmniej energii.
Grand Hall
Zaraz po wejściu do Grand Hall stoczysz walkę z rycerzami. Nie będzie łatwo, ale życie powinien ułatwić Ci styl Swordmaster. Nim opuścisz twierdzę, możesz udać się do pomieszczenia The Gauntlet i użyć urządzenia do sprawdzenia walki (ranking B stylem Rebellion). Wyjdź z zamku i przejdź przez most.