[Mission 06] Resurrection | Devil May Cry 4 poradnik Devil May Cry 4 - Xbox 360
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Underground Laboratory/R&D Access
Nim rzucisz się do studni, obiegnij ją wokół i weź blue orb fragment. Zeskocz w dół i przejdź przez drzwi. Zostaniesz zaatakowany przez Cutlass - dziwaczne i bardzo wkurzające ryby. Pozbycie się ich bez charge shota jest trudne. Dlatego najlepiej zaopatrzyć się w niego jeszcze przed rozpoczęciem etapu. Naładowany w ten sposób strzał ogłusza potwory i pozwala na dalszy atak bronią.
Game Room
W tej komnacie zostaniesz zmuszony do gry w grze. Zasady są proste - musisz dotrzeć pionkiem do końca planszy. Kością rzucasz uderzając ją mieczem. Każdy kolor niesie określone skutki: czerwony - pojawiają się wrogowie lub aktywuje się pułapka; niebieski - pojawia się nagroda; biały - nie dzieje się nic; żółty - pionek zostaje przesunięty do przodu lub do tyłu.
Agnus
To nie Agnus jest bezpośrednim przeciwnikiem Nero w tej walce, ale pancerna szyba, która go chroni. Musisz łapać korzystając z harpuna lecące ostrza, gdy trafisz jedno harpunem, podnieś jest przy pomocy bustera, a Nero automatycznie rzuci nim w szybę. Powtarzaj to do skutku. Od czasu do czasu podłoga będzie razić prądem, skocz wtedy na platformę na środku pomieszczenia. Po przerywniku filmowym, wyjdź z pomieszczenia.
Foris Falls
Uderz kilkakrotnie w niebieskie urządzenie. Wejdź po schodach na górę, ale zanim przejdziesz przez drzwi podejdź do krawędzi platformy. Powinieneś zobaczyć unoszący się w powietrzu blue orb fragment. Weź go używając np. Roulette Spin lub Air Hike połączoną ze Snatch 3 i opuść lokację.
Angel Creation
W pomieszczeniu nie ma zbyt wiele do roboty oprócz zniszczenia kilku Bianco Angelo. Jest tu też przejście do sekretnej misji nr 4 - znajdziesz je zaraz po lewej od wejścia do pomieszczenia, po prawej stronie lewego ciała w klatce. W komnacie będziesz musiał stoczyć jeszcze kilka walk z Bianco Angelo.
Secret Mission 04: Tracking Treasure Down Znajdź wszystkie ukryte orby. Taktyka: ręka Nero świeci jaśniej, gdy zbliżasz się do ukrytych orbów. |
Underground Laboratory/Grand Hall
Aktywuj panel zaraz przy wejściu i wydostań się z szybu skacząc po czerwonych platformach. Idź korytarzem i opuść laboratorium. Gdy znajdziesz się w Grand Hall wybierz któreś z wrót blisko obrazu.
C. Courtyard/F. Falls/F. Entrance
Po drodze zostaniesz napadnięty przez Frosty. Wykończ je, przejdź przez most i skończ etap.