[Mission 10] Wrapped in Glory | Devil May Cry 4 poradnik Devil May Cry 4 - Xbox 360
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Agnus' Room/The Gauntlet
Oczyść pomieszczenie z orbów i wyjdź z powrotem. W windzie zostaniesz zaatakowany przez nowego wroga - Fausta i dwóch Mephisto. Faust jest ich silniejszą wersją, ale przy odrobinie wysiłku załatwisz go bez problemu. W kolejnej komnacie trafisz na ruchome lasery. Uruchom spowalniacz czasu i szybko przejdź przez obie pułapki, użyj urządzenia i wróć, powtórz czynności i wyjdź otwartym przejściem. Wróć do Key Chamber.
Key Chamber/Grand Hall
Zostaniesz zaatakowany przez rycerzy, ale możesz użyć spowalniacza czasu na środku komnaty. Idź w stronę Grand Hall, a tam wróć do pomieszczenia na południu hallu.
Security Corridor
Kolejna pułapka z ruchomych laserów. Spowolnij czas i biegnij w prawo przeskakując lasery. Na końcu korytarza znajdziesz sekretną misję nr 06. W kolejnej komnacie zeskocz na platformę poniżej. Pokonaj Mephisto i uaktywnij spowalniacz czasu. Przeskakuj z ostrza na ostrze tak by przedostać się na samą górę. Wskocz na platformę i przejdź przez drzwi.
|
Secret Mission 06: Vermifuge Zniszcz wszystkie Chimery zanim te przejmą Scarecrowy. Taktyka: Przenieś scarecrowa w bezpieczne miejsce przy pomocy bustera. Dopiero wtedy zajmij się Chimerami. |
Experimental Disposal/Meeting Room
Zostaniesz zaatakowany przez grupę rycerzy, wykończ ich i zniszcz statuę z red orbów. Nad słupem na końcu pomieszczenia unosi się blue orb fragment. Na piętrze przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w Meeting Room i natychmiast zaatakują Cię Alto Angelo. Będziesz musiał zapewne użyć Devil Triggera by przetrwać atak. Tak czy owak, na końcu korytarza jest statua, przejście do bossa i sekretna misja nr 07.
Secret Mission 06: Free Running Przejdź przez znikający most. Taktyka: Strzelaj do Mephisto z Charge Shot 3. |
Dante II
Dante to twardy orzech, ale istnieje dość prosta sztuczka, która w miarę szybko pozbawi go uśmiechu. Wyskocz w górę i użyj harpuna (snatch, najlepiej w wersji 2 lub 3). Wtedy natychmiast użyj bustera. Powtarzaj to aż do końca walki. Przygotuj też dwie gwiazdki na wszelki wypadek.