(2) Wariant pokojowy - Zbadaj skrzydło przesłuchań | W brzuchu bestii Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(2) Wariant pokojowy - Zbadaj skrzydło przesłuchań
|
Po wgraniu danych do komputera, Keitner przedstawi nowe wytyczne. Nasz bohater musi teraz dojść do skrzydła przesłuchań, gdzie czekają odpowiedzi na jego oraz nasze pytania. Jest to bardzo spokojna faza wyzwania. Liczba wrogów została ograniczona do dwóch robotów, na które natkniesz się już za moment.
Aby dostać się na drugie piętro hali więziennej możesz tradycyjnie skorzystać ze schodów lub przejść przez dziurę w celi, o której była mowa w opisie poprzedniego etapu. W tym drugim przypadku wyjdziesz w punkcie 1.
Tak czy inaczej problemem okażą się patrolujące teren roboty bojowe oraz lasery (2). Nie daj się zauważyć i przyczaj się w pobliżu detektorów. Zwróć uwagę, że kiedy mechaniczny strażnik przejeżdża przez nie, na chwilę zanikają. Wykorzystaj ten moment, aby znaleźć się po drugiej stronie. Ewentualnie możesz przeskoczyć barierę przy ścianie, ale wtedy dużo bardziej ryzykujesz zdemaskowaniem. Oczywiście zawsze pozostaje też zabawa w hakera.
Na trzecie piętro wejdziesz schodami lub tak jak ostatnio, wizytując cele. Kruche ściany i piętrzące się do góry rury znajdziesz pod 3 i 4 (przy okazji zbierzesz trochę bonusów).
Na samej górze jedyną formą zabezpieczenia są obracające się ładunki z laserowym wykrywaczem ruchu. Nie sądzę abyś miał problemy z ich ominięciem. Kłopot mogą tylko sprawić jeśli chciałbyś wskoczyć na dach wieży (5) pośrodku sali. Znajdziesz tam zestaw Praxis i naboje do strzelby. Pamiętaj, że w razie potrzeby obracający się mechanizm da się na chwilę dezaktywować (np. strzelając do niego pistoletem obezwładniającym).
|
Idąc już korytarzem możesz czuć się bezpiecznie - nikt Cię nie zaatakuje. Dotrzesz do skanera (6), który po badaniu, przepuści Cię do skrzydła przesłuchań. W znajdujących się tam pokoikach ukryto kilka interaktywnych przedmiotów w tym bardzo interesujący audiolog (7).
Następnie czeka Cię przechadzka po schodach i rozmowa z jedną z więźniarek. Niestety nie będziesz w stanie jej pomóc, ale zyskasz za to wiele cennych informacji. W tutejszych pracowniach natkniesz się m.in. na kolejny dziennik głosowy (8). Wizyta w kostnicy (9) zakończy tę część zadania filmikiem.