(1) Wariant agresywny - Ucieknij i znajdź swój sprzęt | Ucieczka z patelni Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(1) Wariant agresywny - Ucieknij i znajdź swój sprzęt
Wariant dla rozrabiaki jest o tyle trudniejszy do zrealizowania, że na starcie nie dysponujesz żadnymi środkami zagłady. Chcąc nie chcąc, na początku musisz więc ograniczyć do ogłuszania, ewentualnie cichych morderstw.
Otwórz kratę i posłuchaj o czym rozmawiają strażnicy. Z celi wydostaniesz się łamiąc kod (1) lub po skorzystaniu z przewodu wentylacyjnego (A). W tym pierwszym przypadku otwarcie drzwi zwróci uwagę stojącego przy ścianie wartownika, który momentalnie ruszy sprawdzić co się dzieje. Bądź na to gotowy pozbawiając go życia lub przytomności. Najlepiej byłoby gdyby podczas akcji drugi ze stróżów spacerowałby gdzieś dalej.
Pokonanemu strażnikowi zabierz pistolet. Drugiego też najlepiej załatwić po cichu, gdyż w przeciwnym razie w rejonie pojawią posiłki, już znacznie lepiej wyposażone (ochroniarze ze strzelbami).
Zaatakować z broni możesz za to drugi z patrolów (2), choć tutaj również sugeruje najpierw jednego z nich zaszlachtować - będzie łatwiej. Pamiętaj, że nie masz pancerza, więc jesteś bardzo narażony na obrażenia. Kiedy widoczna dwójka opuści stanowisko na wezwanie spikerki (do 3), możesz zajść ich od tyłu korzystając z kanału B. Ostatecznie powinieneś otworzyć drzwi (4) blokujące dostęp do drabiny (5) na wyższy poziom. Do tego posłuż się kodem 7331 lub 3713 (w zależności od strony).
Wejdź na górę, gdzie będzie przechadzał się kolejny wartownik. Nie jesteś zbyt dobrze wyposażony, więc rozważ zlikwidowanie delikwenta w konspiracji. Inaczej zlecą się tutejsi strażnicy, których z pistolecikiem i kilkoma nabojami do strzelby ciężko będzie raczej pokonać.
Potem otwórz pobliskie drzwi (1) kodem 1923. W pomieszczeniu odnajdziesz pancerz (2), punkty Praxis, broń i trochę amunicji. Tak wyposażony możesz kontynuować zadanie (3) lub poddać dalszej eksploracji obecny poziom statku. Aby tak się stało na pewno będziesz musiał wyłączyć tutejsze lasery (4). Zrobisz to kodem 4867.
W okolicy grasują jeszcze dwie, dwuosobowe grupy wrogów. W każdej z nich jeden ze strażników korzysta ze strzelby, a drugi z pistoletu. Parę zlokalizowaną w jednym z pokoi (5) możesz usunąć przemykając się do sąsiedniego i rozwalając butle z paliwem. Drugą (6) rozważ zaatakować z zaskoczenia, wspinając się na rury przy wejściu do korytarza (wykorzystaj skrzynki znajdujące się obok).
W pomieszczaniu z butlami ukryto spore zapasy min i granatów.