Lista kodów | Zestawienia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Lista kodów
Informacje wstępne
Na początek pragnę jeszcze raz przypomnieć, że o wiele lepszym pomysłem od wprowadzania gotowych kodów jest rozwiązywanie mini-gier hakerskich. Pozwala to mianowicie na zdobywanie dużych ilości punktów doświadczenia, nie tylko za samo rozwiązanie danej mini-gry, ale i również za wykonanie innych czynności podczas jej rozgrywania. Z mini-gier radziłbym w rezultacie rezygnować tylko jeżeli Twoja postać nie posiada dostatecznie rozwiniętych umiejętności hakerskich (warto to zmienić) lub gdy po prostu Bunt Ludzkości chcesz potraktować jako zwykłą strzelaninę (herezja!! ;-)).
Godne odnotowania jest to, że nie do wszystkich odnalezionych zamków, terminali, paneli sterowania czy sejfów możliwe jest zdobycie gotowego kodu. W niektórych przypadkach jedynym rozwiązaniem pozostanie mini-gra. Nie przejmuj się tez jeżeli natrafisz na jakiś nieinteraktywny zamek. Oznacza to zazwyczaj, że jest on powiązany z jakimś questem, do którego można przystąpić w mniej lub bardziej odległej przyszłości. Ograniczenie to dotyczy przede wszystkim badanych hubów (Detroit i Hengsha), tym bardziej, że każdy z nich odwiedza się dwukrotnie w trakcie gry (Detroit w I i III akcie, a Hengshę w II i IV akcie).
Kody - Detroit
Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Detroit. Ma to miejsce podczas rozgrywania pierwszego oraz trzeciego aktu gry.
KOD | LOKACJA | UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU |
0002 | Detroit | Kod do bramki prowadzącej do jednego z budynków mieszkalnych. |
0187 | Detroit | Kod do magazynu broni znajdującego się niedaleko głównego wejścia do Wymarłego Blokowiska. |
1904 | Detroit | Kod do skrytki Seurata znajdującej się tuż przy boisku do koszykówki. |
1966 | Detroit | - |
2928 | Detroit | - |
4626 | Detroit | - |
4891 | Detroit | Kod do magazynu policyjnego znajdującego się na tyłach komisariatu. |
5551 | Detroit | - |
6542 | Detroit | Kod do wyłączenia zapory laserowej w skrytce Seurata. Sama skrytka znajduje się tuż przy boisku do koszykówki. |
7196 | Detroit | Kod do sejfu znajdującego się w magazynie policyjnym na tyłach komisariatu. |
8982 | Detroit | - |
0739 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu. |
1029 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do drzwi w apartamencie O'Malley'a. |
1031 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu. |
1077 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
1948 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu w mieszkaniu państwa Thorpe'ów. |
2356 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
3663 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
3733 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sypialni w siedzibie gangu Petard. |
5463 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu w mieszkaniu Izajasza Sandovala. |
7767 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
8221 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
8974 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
5375 | Detroit - Budynek Chirona | Kod do tajnego sejfu w apartamencie Jensena. |
3754 | Detroit - Centrum Kongresowe | Kod na zaplecze. |
2599 | Detroit - Kanały | Kod do wejścia na posterunek policji od strony kanałów. |
0000 | Detroit - Kanały | Kod do rozbrojenia bomby Jacoba White'a (poboczny quest zlecany przez Nicholasa). |
0110 | Detroit - Kanały | Kod do bramy wyjściowej odnalezionej już po spotkaniu się z Izajaszem Sandovalem. |
8218 | Detroit - Kanały | Kod do wyłączenia zapór laserowych w kryjówce Izajasza Sandovala. |
0426 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
0548 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
1710 | Detroit - Posterunek policji | - |
1856 | Detroit - Posterunek policji | - |
2231 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura detektywa Guma. |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie