Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Deus Ex Bunt Ludzkości - encyklopedia - poradnik do gry

Deus Ex Bunt Ludzkości - encyklopedia - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Lista kodów | Zestawienia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Lista kodów

Informacje wstępne

Na początek pragnę jeszcze raz przypomnieć, że o wiele lepszym pomysłem od wprowadzania gotowych kodów jest rozwiązywanie mini-gier hakerskich. Pozwala to mianowicie na zdobywanie dużych ilości punktów doświadczenia, nie tylko za samo rozwiązanie danej mini-gry, ale i również za wykonanie innych czynności podczas jej rozgrywania. Z mini-gier radziłbym w rezultacie rezygnować tylko jeżeli Twoja postać nie posiada dostatecznie rozwiniętych umiejętności hakerskich (warto to zmienić) lub gdy po prostu Bunt Ludzkości chcesz potraktować jako zwykłą strzelaninę (herezja!! ;-)).

Godne odnotowania jest to, że nie do wszystkich odnalezionych zamków, terminali, paneli sterowania czy sejfów możliwe jest zdobycie gotowego kodu. W niektórych przypadkach jedynym rozwiązaniem pozostanie mini-gra. Nie przejmuj się tez jeżeli natrafisz na jakiś nieinteraktywny zamek. Oznacza to zazwyczaj, że jest on powiązany z jakimś questem, do którego można przystąpić w mniej lub bardziej odległej przyszłości. Ograniczenie to dotyczy przede wszystkim badanych hubów (Detroit i Hengsha), tym bardziej, że każdy z nich odwiedza się dwukrotnie w trakcie gry (Detroit w I i III akcie, a Hengshę w II i IV akcie).

Kody - Detroit

Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Detroit. Ma to miejsce podczas rozgrywania pierwszego oraz trzeciego aktu gry.

KOD

LOKACJA

UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU

0002

Detroit

Kod do bramki prowadzącej do jednego z budynków mieszkalnych.

0187

Detroit

Kod do magazynu broni znajdującego się niedaleko głównego wejścia do Wymarłego Blokowiska.

1904

Detroit

Kod do skrytki Seurata znajdującej się tuż przy boisku do koszykówki.

1966

Detroit

-

2928

Detroit

-

4626

Detroit

-

4891

Detroit

Kod do magazynu policyjnego znajdującego się na tyłach komisariatu.

5551

Detroit

-

6542

Detroit

Kod do wyłączenia zapory laserowej w skrytce Seurata. Sama skrytka znajduje się tuż przy boisku do koszykówki.

7196

Detroit

Kod do sejfu znajdującego się w magazynie policyjnym na tyłach komisariatu.

8982

Detroit

-

0739

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu.

1029

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do drzwi w apartamencie O'Malley'a.

1031

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu.

1077

Detroit - Blok mieszkalny

-

1948

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu w mieszkaniu państwa Thorpe'ów.

2356

Detroit - Blok mieszkalny

-

3663

Detroit - Blok mieszkalny

-

3733

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sypialni w siedzibie gangu Petard.

5463

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu w mieszkaniu Izajasza Sandovala.

7767

Detroit - Blok mieszkalny

-

8221

Detroit - Blok mieszkalny

-

8974

Detroit - Blok mieszkalny

-

5375

Detroit - Budynek Chirona

Kod do tajnego sejfu w apartamencie Jensena.

3754

Detroit - Centrum Kongresowe

Kod na zaplecze.

2599

Detroit - Kanały

Kod do wejścia na posterunek policji od strony kanałów.

0000

Detroit - Kanały

Kod do rozbrojenia bomby Jacoba White'a (poboczny quest zlecany przez Nicholasa).

0110

Detroit - Kanały

Kod do bramy wyjściowej odnalezionej już po spotkaniu się z Izajaszem Sandovalem.

8218

Detroit - Kanały

Kod do wyłączenia zapór laserowych w kryjówce Izajasza Sandovala.

0426

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

0548

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

1710

Detroit - Posterunek policji

-

1856

Detroit - Posterunek policji

-

2231

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura detektywa Guma.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie