Handlarze | Zestawienia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Handlarze
Informacje wstępne
W trakcie gry nie spotkasz zbyt wielu handlarzy, ale praktycznie każdy z nich ma coś do zaoferowania. Ja w trakcie przeglądania ich oferty radziłbym w szczególności interesować się oferowanymi przez nich upgrade'ami broni oraz zestawami Praxis, choć wskazane jest też kupowanie trudnych do odnalezienia w świecie gry zapasów (m.in. amunicji Tajfun). Do handlarzy radzę też regularnie donosić niepotrzebne bronie i inne przedmioty, dzięki czemu łatwo się wzbogacisz i w dalszych przygodach będziesz sobie mógł pozwolić na zakup praktycznie każdego upatrzonego przedmiotu. Przy okazji pragnę uczulić na to, że niektórych handlarzy odwiedza się tylko raz w trakcie całej gry. Warto w rezultacie dokładnie przeglądać ich oferty, tak by nie stracić bezpowrotnie szansy na zdobycie jakiegoś rzadkiego przedmiotu.
Lista handlarzy
1. GRAYSON (DETROIT - STACJA BENZYNOWA)
Sposób odnalezienia handlarza: Grayson #1 prowadzi sklep w budynku stacji benzynowej #2. Obiekt ten znajduje się w południowej częściej Detroit, na wschód od wejścia do kliniki LIMB.
Dostępność: Akt I (przez cały czas pobytu w Detroit), Akt III (przez cały czas powtórnego pobytu w Detroit).
Rodzaj sklepu: Do sklepu Graysona możesz regularnie powracać.
Dodatkowe uwagi: Koniecznie odwiedź ten sklep po powrocie do Detroit w III akcie gry, albowiem jego oferta ulegnie zmianie.
Oferowane przedmioty (akt I): amunicja do pistoletu 10mm; naboje do strzelby; strzałki obezwładniające; ulepszenie siły rażenia, zestaw serii dwunabojowej; strzelba; mina modułowa.
Oferowane przedmioty (akt III): mina modułowa; granat EMP; granat wstrząsowy; program Stop Robak; wirus anihilujący; laserowy system celowniczy; ulepszenie siły rażenia; ulepszenie szybkości przeładowania; powiększenie magazynka broni; program śledzący cel; system chłodzący; zestaw serii dwunabojowej; pakiet pocisków wybuchowych; system przeciwpancerny; pakiet energetyczny SEEP; strzałki obezwładniające; amunicja do ciężkiego karabinu; naboje do strzelby; amunicja do rewolweru; amunicja do pistoletu 10mm; strzelba; rewolwer.
2. KLINIKA LIMB (DETROIT - KLINIKA LIMB)
Sposób odnalezienia sklepu: Doktor Vera Marcovic (w dalszej części gry zastępuje ją Andrea Mantegna) #1 obsługuje klientów przy okienku w budynku kliniki LIMB #2. Klinika znajduje się w południowo-zachodniej części Detroit i jej zbadanie jest wymagane w celu zaliczenia głównego questu Odwiedziny w klinice LIMB (I akt gry).
Dostępność: Akt I (przez cały czas pobytu w Detroit), Akt III (przez cały czas powtórnego pobytu w Detroit).
Rodzaj sklepu: Do sklepu w klinice LIMB możesz regularnie powracać.
Dodatkowe uwagi: Koniecznie odwiedź klinikę po powrocie do Detroit w III akcie gry, albowiem jej zapasy zostaną w międzyczasie uzupełnione.
Oferowane przedmioty (akt I): amunicja Tajfun; hipo stymulant; słój proenergetyczny Cyberblasta; zestaw Praxis.
Oferowane przedmioty (akt III): amunicja Tajfun; hipo stymulant; słój proenergetyczny Cyberblasta; zestaw Praxis.
3. SEURAT (DETROIT - BLOK MIESZKALNY)
Sposób odnalezienia handlarza: Seurat #1 prowadzi sklep w budynku mieszkalnym w centralnej części Detroit. W celu jego odnalezienia udaj się w okolice boiska do koszykówki. Zbliż się do zachodniego budynku z zewnętrzną klatką schodową #2.
Skorzystaj z drabiny i następnie wyjdź po schodach na górę. Zatrzymaj się po dotarciu do pierwszej interaktywnej okiennicy #1. Wejdź do środka i zbadaj to piętro (pierwszy poziom budynku), docierając do kryjówki Seurata #2.
Dostępność: Akt I (przez cały czas pobytu w Detroit), Akt III (przez cały czas powtórnego pobytu w Detroit).
Rodzaj sklepu: Do sklepu Seurata możesz regularnie powracać.
Dodatkowe uwagi: W miarę możliwości zalicz poboczny quest Przysługa za przysługę (I akt gry), dzięki czemu Seurat zaoferuje Ci obniżkę na ceny swoich towarów. Koniecznie odwiedź ten sklep po powrocie do Detroit w III akcie gry, albowiem jego oferta ulegnie zmianie.
Oferowane przedmioty (akt I): amunicja do pistoletu maszynowego; strzałki do pistoletu obezwładniającego; tłumik; pistolet obezwładniający.
Oferowane przedmioty (akt III): granat gazowy; granat odłamkowy; ulepszenie szybkostrzelności; termowizyjny system celowniczy; program śledzący cel; system wyszukiwania celów; wyrzutnia rakiet; kusza; karabin snajperski; pistolet maszynowy; rakiety; strzałki do pistoletu obezwładniającego; bełty do kuszy; amunicja snajperska; amunicja do karabinu bojowego; amunicja do pistoletu maszynowego.
4. PRZYWÓDCA PETARD (HIGHLAND PARK)
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie