Dave the Diver: Jak pokonać Johna Watsona w rozdziale 2? Dave the Diver poradnik, porady
John Watson jest bossem z rozdziału 2 Dave the Diver. W poradniku opisaliśmy konfrontację z wrogim płetwonurkiem. Dowiecie się jak unikać ostrzału z granatnika i podwodnych szarż, a także jak dostatecznie osłabić Johna Watsona i wygrać starcie.
Ostatnia aktualizacja: 7 lipca 2023
Pojedynek z Johnem Watsonem ma miejsce w drugim rozdziale gry Dave the Diver i omówiliśmy go szczegółowo w naszym poradniku. Podpowiadamy jak przygotować się do starcia, jak unikać strzałów z granatnika, jak reagować na szarże Watsona oraz jak doprowadzić do pokonania płetwonurka.
Pierwsze spotkanie z Johnem Watsonem
- John Watson jest jednym z ludzkich antagonistów w grze i pierwsze pełnoprawne starcie z nim czeka Was tuż po rozpoczęciu rozdziału 2 - Into the Deep.
- Jeszcze na pokładzie łodzi postarajcie się wyposażyć bohatera w broń palną o największej sile rażenia spośród już odblokowanych (możecie je kupować i od razu odbierać w aplikacji Weapons Shop).
- Po zejściu pod wodę załączy się scenka ze spotkania z Johnem Watsonem i po krótkiej wymianie zdań rozpoczniecie walkę.
Jak wyeliminować wrogiego płetwonurka?
- Podstawowy atak bossa to strzelanie z granatnika i kontakt z lecącym pociskiem może Was poważnie zranić.
- Po tym jak pojawi się trajektoria lotu pocisku popłyńcie szybko w górę lub w dół. Powinno to Wam umożliwić uniknięcie ataku.
- Drugim z ataków bossa są szarże pod wodą i symbolizują je błyskawice pojawiające się nad głową Watsona.
- Boss zawsze wykonuje kilka szarż w serii. Odpływajcie od niego i czekajcie na zakończenie serii ataków.
- Używajcie najlepszej posiadanej broni palnej do zadawania obrażeń wrogiemu płetwonurkowi. Najlepiej go ostrzeliwać po każdym zakończonym ataku z jego strony.
- Jeśli wyczerpiecie zapasy amunicji, to przełączie się na harpun lub poszukajcie skrzynek Ammo Box w okolicy. Uważajcie na zapasy tlenu i nie używajcie zbyt często szybkiego pływania, bo możecie je wyczerpać.
- Pojedynek nie zakończy się zabiciem Johna Watsona, tylko dostatecznym zranieniem go. W zależności od pozostałej ilości tlenu powróćcie od razu na łódź lub skorzystajcie z nowego podwodnego przejścia.