Rozdział 30 - Pompeje, 24 Sierpnia 79, Epilog | Opis przejścia poradnik Darkest of Days
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 30 - Pompeje, 24 Sierpnia 79
Cel: znajdź Dextera
Po spotkaniu z dziwnym człowiekiem, znajdziesz się nieopodal Pompei. W trakcie drogi do miasta masz okazję zaobserwować widowiskowa erupcję. W mieście idź na prawo.
Cel: wyłącz urządzenia Opozycji
Cele są ukazane na mapie. Schemat jest podobny - przed każdym spotkasz kilku agentów, a gdy dotrzesz na miejsce, ukażą się kolejni. Przy trzecim urządzeniu mogą zaatakować was rzymscy legioniści.
Cel: podłóż C4 na wrogiej wieżyczce
Musisz podejść do celu, korzystając z przerw między emisjami. Trzymaj się lewej strony ulicy - podchodź z boku, nie od frontu!
Cel: wyłącz urządzenia Opozycji/ wysadź perymetr Opozycji
Zaczekaj, aż dojdą posiłki i ruszaj wyłączać kolejne urządzenia. Teraz jednak każdego broni zdecydowanie większa liczba przeciwników - zarówno agentów, jak i Rzymian. Perymetr znajduje się nieopodal ostatniego urządzenia. Zamontuj na nim ładunek wybuchowy. Odsuń się i przez powstałą szczelinę wejdź do wewnątrz amfiteatru. Zaobserwujecie z Bobem ciekawe zjawisko.
Cel: uruchom generatory
Do pierwszego generatora dostaniesz się po drabince, aby włączyć pozostałe dwa - schodami wewnątrz amfiteatru. Oczywiście bez przerwy jesteś pod obstrzałem - nie wdawaj się jednak w walkę. Generatory są ważniejsze.
Cel: wyeliminuj ciężką piechotę Opozycji
Po scence na arenę wkracza ciężka piechota Opozycji. Jak dobrać się im do skóry? Skup całą siłę ognia na twarzy wroga. Najlepiej zaczekaj, aż będziesz blisko i wtedy strzelaj. Zacznij jednak od znalezienia sobie kryjówki, z której będziesz nękał przeciwnika. Potem pozostaje Ci tylko dotarcie do teleportera.
Cel: znajdź dr. Koella
Zaczniesz od eliminacji agenta i piechura. Potem droga zaprowadzi Cię wprost do poszukiwanego człowieka.
Cel: wyeliminuj niedobitki Opozycji
Teraz idziemy drogą i siejemy zniszczenie, posiadając najpotężniejszą w całej grze broń. Na końcu drogi czeka cała grupa.
Cel: wyłącz urządzenia Opozycji
Ponownie mamy kilka strzeżonych urządzeń do wyłączenia. Najtrudniej będzie dostać się do pierwszego, potem wesprą Cię siły KronoteK. Uważaj na strzelca, stojącego na akwedukcie!
Cel: wyeliminuj niedobitki Opozycji
Skieruj się w dół, ku arenie. Wyjdzie Ci na powitanie ciężka piechota Opozycji. Będzie gorąco. Po wdrapaniu się na górkę staniesz za plecami niczego nie spodziewających się agentów Opozycji.
Eliminuj wszystkich, aż wdrapiesz się do zburzonego muru. Za nim droga blokują legioniści. Usuń ich. Tak samo straże przy bramie. Już nic nie powstrzyma Cię przed wejściem na Arenę.
Za Areną rozgorzeje bitwa. Weź w niej udział i przeważ szalę zwycięstwa. Wyjdź z areny wyjściem w prawym rogu i skieruj się do barykady. Tam masz do zniszczenia perymetr. Podobnie jak poprzednio, wejdź do środka przez powstałą dziurę.
Wyeliminuj agentów siedzących na rusztowaniach. Z lewej wyłonią się pozostałe siły wroga - piechota i agenci. Twoje zadanie to zamontowanie C4 na działku na wieżyczce na szczycie pomnika. Nie będzie to trudne.
Gdy wieżyczka zniknie, na rusztowaniach na widowni pojawi się dr. Koell. Musisz wyjść i dostać się do niego po zewnętrznych schodach. Teraz czas na zakończenie.
Epilog
KronoteK
Teraz oglądaj, bowiem to już koniec. Jednak jest pewna rzecz do wykorzystania. Gdy obejrzysz zakończenie, wczytaj ostatni zapis i odczekaj cierpliwie do momentu wizyty niespodziewanego gościa. Wówczas idź do drewnianych drzwi i użyj ich.