Rozdział 19, 20 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK | Opis przejścia poradnik Darkest of Days
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 19 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914
Cel: zabezpiecz plażę / las / pociąg
Mamy znowu trzy misje w jednej. Zaczynamy od udania się na południowy wschód, czyli sprawdzenia pociągu. Idziemy wzdłuż torów, wkrótce widzimy silnie strzeżony pociąg. Jest tu dużo niebieskich - uważaj, by któregoś nie zabić!
Najważniejsza rzecz to wyeliminować karabin maszynowy, który uniemożliwia nam frontalny atak. Drugie stanowisko znajduje się na drugim wagonie. Możesz zajść pociąg od lewej, by uniknąć go. Jednak dobra taktyka to wskakiwanie do wagonów, by nabrać sił. Rosjanie wkrótce nadciągną z pomocą.
Aby im pomóc, zlikwiduj gniazdom karabinu maszynowego na wzgórzu po lewej od pociągu patrząc. Zakończy to misję, Ty zaś ruszaj do lasu. Od razu zobaczysz wrogie umocnienia.
Oczyścicie teren z Niemców. Ostatnia bitwa rozegra się nad jeziorem. Jest tu jedno stanowiska karabinu maszynowego.
Cel: pomóż w przygotowaniu natarcia
Udaj się z Dexterem i żołnierzami do rosyjskiego dowództwa. Po drodze nie powinno być problemów. Następnie prosto na północ i atakujemy stanowiska wroga. Jako że mamy tu kilka wymierzonych na południe km-ów, polecam zajść cele z boku. Niemcy są wszędzie - rónież w gęstwinie, a nawet na dachach. To będzie krwawy bój. Nie musisz walczyć cały czas - dotrzyj tylko do pokazanego na obrazku budynku i wbiegnij do środka.
Musisz podłożyć ładunki wybuchowe w trzech miejscach. Wyjdź z budynku i pędź w kierunku mostu. Tu zaczynaj od oczyszczania stanowisk km-ów, bacz jednak na ostrzał z umocnień na drugim brzegu rzeki.
Gdy trzeci ładunek znajdzie się na miejscu, biegnij na koniec mostu - uwaga na Niemca pędzącego do karabinu! - i biegnij w lewo. Po kilkudziesięciu metrach zobaczysz Niemiecką blokadę po prawej. Miń ją i z odległości przyjrzysz się dziełu zniszczenia.
Biegnij na południowy-zachód, do farmy, gdzie ma być Petrowicz. Po drodze możesz napotkać małe grupki Niemców. Wbiegnij do budynku i skieruj się do pomieszczenia w jego głębi.
Wyjdź na zewnątrz i udaj się do stodoły. Jest tu Petrowicz, lecz nim cokolwiek tym zrobisz, idź na poddasze i użyj karabinu maszynowego do odparcia nacierających Niemców. W tym czasie Dexter przekona Petrowicza, aby poszedł z wami. Gdy to się stanie, możesz odejść od km-u. Wróć do stajni i tu nastąpi powrót do KronoteK.
Rozdział 20 - KronoteK
Teraz tradycyjnie - przemowa matki, rozdanie punktów na bronie, wybór misji. Wybierz "A burnsiders too far" - czas na schwytanie brata-bliźniaka Welsha.