Rozdział 2 - KronoteK | Opis przejścia poradnik Darkest of Days
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 2 - KronoteK
Póki co nie możesz nic zrobić. Gdy kobieta zamilknie, podejdź do niej i dowiedz się o historii KronoteK oraz jego aktualnych problemach. Potem obrót o 360° i do kuli marsz.
Czeka Cię trening pod okiem agenta Dextera. Najpierw strzelanie z pistoletu. Potem przejdź w lewo, gdzie spoczywa nieskończona liczba granatów do rzucenia, a potem dalej w lewo, gdzie masz okazję poćwiczyć posługiwanie się armatą.
Teraz dalej w lewo. Nauczysz się posługiwania mapą oraz poznasz najważniejszą zasadę gry - nie wolno Ci zabić nikogo, kogo otacza niebieska aura! Poćwiczysz też używanie chaserów. Potem wejdź do teleportera. Obejrzyj scenkę. Wysłuchaj odprawy i podejdź do panelu koło Dextera. Naciskając E aktywujesz go. Masz do wyboru dwie misje - proponuję wybrać "Germans on the run". Naciśnij przycisk akceptacji i wejdź do teleportera.