Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK | Opis przejścia poradnik Darkest of Days
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 11 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862
Cel: dołącz do sił Unii
Wyjdź na drogę i kieruj się w prawo. Tu czeka Cię bitwa z siłami Konfederacji. Uważaj na "niebieskich" - jest ich wielu. Nim dojdziesz do właściwego miejsca starcia, możesz natrafić na kilku wrogów. W miejscu starcia musisz utrzymać się dopóki dźwięk trąbki nie ogłosi nadejścia posiłków. Do tego czasu znajdź jakąś osłonę, a czasie ładowania broni kucaj.
Cel: chroń Welsha
Teraz pędź za uciekającymi. Na równinie pojawi się kilku kawalerzystów Konfederacji, wyeliminuj ich, a następnie weź udział w walce o wzgórze.
Następnie nieprzyjaciel dokona próby kontrataku. Zacznij od uśpienia chaserami wszystkich "niebieskich", a potem strzelaj celnie z muszkietu. Aby zakończyć ostrzał i przejść do walki bezpośredniej, zastrzel jadącego konno generała.
Teraz czeka Cię walka w zwarciu - możesz używać pistoletu. Zacznij od uśpienia "niebieskich". Jeśli chasery się skończyły, strzelaj po nogach. Potem ruszaj w pogoń - kolejna walka przy wozach.
Potem przebij się do dział. Artylerzyści wycofają się, jednak przybiegną posiłki. Znajdź osłonę i eliminuj kolejnych wrogów.
Gdy padnie ich wystarczająco wielu, obrońcy uciekną, Ty zaś wraz z odziałem skieruj się w prawo, ku kościołowi. Tu czeka was dość długa strzelanina., jednak jeśli chcesz przyśpieszyć, pobiegnij przy płocie po lewej i dobiegnij do kościoła.
Możesz trzymać się w pobliżu, by eliminować kolejnych wrogów lub też bronić w budynku. W środku stań w rogu budynku tak, by widzieć wyjście - nie będziesz wówczas zagrożony od strony okien. Bardzo przyda się pistolet - celuj w głowy. Możesz także wyglądać przez okna i tak strzelać do wrogów, a także wychodzić na zewnątrz i strzelać im w plecy. Gdy pojawi się informacja, byś spotkał się z Dexterem, wejdź do środka i odczekaj.
Cel: obroń kościół
Teraz musimy odeprzeć kontratak Unii. Polecam nadal nie wychodzić z budynku i razić wrogów przez okna. Miej oczy otwarte i uważaj na wejścia! Ilość pozostałych przy życiu wrogów sprawdzisz na mapie. Gdy Dexter wybiegnie z budynku, pędź za nim do wyjścia.
Rozdział 12 - KronoteK
"Matka" podsumuje sytuację. Rozdaj zdobyte punkty (albo zaczekaj, aż zbierze się ich więcej) i wybierz misję z panelu. Teraz wybieramy "Hide and seek", czyli dalej historia Welsha.