Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny poradnik Cold War: Szpieg Zimnej Wojny

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Poziom zaczynasz w windzie. Teren tego piętra będzie dość często powtarzał się w następnych poziomach. Twoje zadanie polega na dostaniu się do sali konferencyjnej. Zaczynasz w widzie, wyjdź na korytarz.

W [1] chodzi strażnik, widoczny również na lewym obrazku poniżej - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

W [1] chodzi strażnik, widoczny również na lewym obrazku poniżej. Strzel mu w głowę z pistoletu z tłumikiem i przeszukaj ciało. Znajdziesz 5 pocisków do pistoletu i szmatę . Potem idź do [2] i ukryj się tak jak pokazuje to prawy obrazek poniżej. Gdy strażnik w [3] odejdzie od okna, przeciśnij się prze otwór wentylacyjny, podejdź do niego i strzel mu w głowę z pistoletu z tłumikiem.

1 - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Przy ciele strażnika znajdziesz 5 pocisków do pistoletu , środek usypiający i monetę - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Przy ciele strażnika znajdziesz 5 pocisków do pistoletu , środek usypiający i monetę . W [4] będzie flaszka z eterem , a w [5] budzik . W [6] znajduje się terminal, za pomocą którego zdejmiesz zaporę laserową. Nie wychodź z tego pokoju otworem wentylacyjnym, tylko otwórz tylne drzwi.

2 - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
W [7] będzie patrolował strażnik - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

W [7] będzie patrolował strażnik. Wybierz odpowiedni moment i strzel mu głowę z pistoletu z tłumikiem. Szybko zabierz ciało i schowaj je do pokoju. Przeszukaj je - znajdziesz 5 pocisków do pistoletu i środek usypiający . Wróć się do [8] i zabierz baterię . Następny cel to technik chodzący pokazany przez strzałkę [9] . Poczekaj na rogu korytarza w cieniu (jak pokazuje to prawy obrazek powyżej) i zapisz grę. W odpowiednim momencie podejdź, ogłusz go, uśpij i przeszukaj ciało - znajdziesz flaszkę z eterem i 30 punktów techniki.

3 - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Ostrożnie wejdź do sali z czterema drzwiami - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Ostrożnie wejdź do sali z czterema drzwiami. Będzie tam w [10] kolejny technik - chodzi po sali, więc uważaj by cię nie zauważył. Podejdź do niego w odpowiednim momencie i jego również ogłusz. Uśpij go i przeszukaj jego ciało - znajdziesz flaszkę z eterem , gwoździe , budzik i 30 punktów techniki. Przeszukaj ten pokój - w [11] jest folder (40 punktów techniki), a w [12] tuba (30 punktów techniki). Wciśnij F2 i odkryj ciężką minę wabiąco-usypiającą (180 pkt).

Wyjdź z pokoju i idź do [13] - okaże się, że drzwi są zamknięte, dlatego najpierw otwórz drzwi obok i z [14] zabierz puszkę , a z [15] - walizkę (90 punktów techniki). W [16] leży moneta i puszka . Idź w pobliże strażnika stojącego w [17] i uśpij go za pomocą aparatu rentgenowskiego. Strzel mu potem w głowę z AK-47 i przeszukaj ciało - znajdziesz małą apteczkę i 5 pocisków do pistoletu .

4 - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Niestety, drzwi będą zamknięte - trzeba znaleźć inną drogę - [09] An Unvited Guest cz.1 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Niestety, drzwi będą zamknięte - trzeba znaleźć inną drogę. Na początku przeszukaj korytarze - w [18] jest wódka , a w [19] moneta . Potem idź do [20] i zabierz baterię . Wejdź po schodach, przeciśnij się przez otwór wentylacyjny, a potem przez następny. Wreszcie przez ten ostatni - widoczny na lewym obrazku powyżej. Trafisz do pokoju, który dokładnie przeszukaj. W [21] jest paczka, a w niej: 2 plastykowe butelki , 2 baterie i środek usypiający . W [22] jest folder (60 punktów techniki), a w [23] flaszka z eterem . W [24] natomiast znajdziesz folder (10 punktów techniki), wódkę i co najważniejsze - klucz . Otwórz drzwi i przejdź pod laserami widocznymi na prawym obrazku (kucając).