Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny poradnik Cold War: Szpieg Zimnej Wojny

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Czeka cię teraz na pozór trudne zadanie - unieszkodliwienie czterech żołnierzy w [10] , [11] , [12] i [13] (widocznych na lewym obrazku poniżej) oraz strażnika w [15] - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Czeka cię teraz na pozór trudne zadanie - unieszkodliwienie czterech żołnierzy w [10] , [11] , [12] i [13] (widocznych na lewym obrazku poniżej) oraz strażnika w [15] . Jeśli będziesz postępował zgodnie z instrukcjami, to zadanie to nie sprawi ci kłopotu. W razie czego jednak zapisz grę.

1 - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Najpierw postaw ciężką minę usypiającą w [14] i ukryj się między budynkami - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Najpierw postaw ciężką minę usypiającą w [14] i ukryj się między budynkami. Pstryknij palcami - żołnierze powinni zacząć do ciebie iść i paść na ziemię po spotkaniu z miną. Teraz postaw kolejną minę (zwykłą, usypiającą) mniej więcej w tym samym miejscu. Zacznij strzelać i uciekaj za budynek, strażnik powinien do ciebie przybiec - lecz wpierw wpadnie na minę. Wykończ wszystkich pięciu przeciwników strzałami w głowy (prawy obrazek powyżej), a potem przeszukaj ciała. Znajdziesz razem: 24 pociski do AK-47 , 2 monety , 2 małe apteczki , 3 pociski do pistoletu i środek usypiający .

2 - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Idź do [16] i przeskocz przez widoczną na lewym obrazku powyżej siatkę - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Idź do [16] i przeskocz przez widoczną na lewym obrazku powyżej siatkę. Potem udaj się do podwójnych drzwi i je otwórz. Jak strażnik patrolujący w [17] oddali się w prawo, użyj aparatu rentgenowskiego by go obezwładnić. Uśpij go potem i przeszukaj ciało - znajdziesz 3 pociski do pistoletu . Zabierz folder z [18] (25 punktów techniki), a potem wejdź do korytarza obok. W [19] są dwie baterie , w [20] plastykowa butelka , a w [21] - folder (25 punktów techniki).

3 - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Teraz zbliż się do schodów naprzeciwko i za pomocą kamery rentgenowskiej obezwładnij dwóch strażników - w [22] i [23] - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Teraz zbliż się do schodów naprzeciwko i za pomocą kamery rentgenowskiej obezwładnij dwóch strażników - w [22] i [23] . Widoczni są na lewym obrazku powyżej, natomiast na prawym jest cywil w [24] , którego ogłusz i uśpij. Przy jego ciele znajdziesz zestaw urządzeń , gwoździe , puszkę i 25 punktów techniki. Przy ciele strażnika natomiast są 3 pociski do pistoletu i środek usypiający . Zabij strażnika strzałem w głowę.

4 - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Uważając na kamerę w [26] pobiegnij do [22] i zastrzel strażnika widocznego na lewym obrazku powyżej - [08] Getting Out cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Uważając na kamerę w [26] pobiegnij do [22] i zastrzel strażnika widocznego na lewym obrazku powyżej. Teraz już masz spokój - w pokoju w którym jesteś w [27] jest budzik , a w [28] folder (30 punktów nauki). W [29] jest torba z narzędziami, a w niej szmata i 2 flaszki z eterem . Użyj terminala w [30] by powyłączać wszystkie cztery lasery. Jeszcze tylko przeszukaj punkt [25] , tam na dwóch stołach jest paczka (średnia apteczka , szmata ) i dwa foldery (25 i 20 punktów techniki). Wciśnij F2 i odkryj zwiększenie zasięgu aparatu rentgenowskiego (180 pkt). Wreszcie, biegnij do [31].