[05] Investigative Journalism cz.4 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny poradnik Cold War: Szpieg Zimnej Wojny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Idź do końca korytarza i do ostatnich drzwi po lewej. Powinieneś mieć wystarczająco dużo środków usypiających i eteru, by zrobić ze dwa pociski paraliżujące do kuszy. Zrób przynajmniej jeden, a następnie otwórz drzwi - zobaczysz cywila w [31] , widocznego również na lewym obrazku poniżej.
Zapisz grę i wybierz odpowiedni moment by trafić go pociskiem paraliżującym. Jeśli ci się nie uda trafić, to wgraj grę i spróbuj ponownie. Przy jego ciele znajdziesz szmatę , 3 flaszki z eterem i 30 punktów techniki. W [32] jest folder (25 punktów techniki), a ma biurku w [33] - budzik . Wciśnij F2 i odkryj salwę z pistoletu (140 pkt). W sąsiednim pokoju jest kolejny cywil w [35] oraz Lagodin w [34] . Obaj chodzą po pomieszczeniu, obu też musisz ogłuszyć, jednak cywil nie będzie w ciebie strzelał - Lagodina potraktuj plastykowym pociskiem w głowę lub pociskiem paraliżującym z kuszy. Przy ciele Lagodina znajdziesz dużą apteczkę , monetę i 3 pociski do pistoletu .
Cywila potraktuj szmatą z eterem, jak pokazuje to lewy obrazek powyżej. Przy ciele cywila 2 znajdziesz zestawy urządzeń , papierosy i 30 punktów techniki. Zabierz puszkę z [36] i użyj terminala w [37], by powyłączać lasery i otworzyć wszystkie pancerne drzwi. Na razie ciało Lagodina zostaw - idź do [38] i ogłusz stojącego tam strażnika (prawy obrazek powyżej). Zabierz mu 2 małe apteczki i 2 pociski do pistoletu . Wróć się po ciało Lagodina i zanieś je do [39] - za pomocą odpowiedniej perswazji zdobędziesz drugą część kodu. Zabierz plastykową butelkę z [40] i ruszaj przebytą już drogą do biura Barinskiego - podejdź do sejfu w [11]. Otwórz go - na tym ten poziom się zakończy.