Misja 3 - White Star Rising (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Przystąp teraz do błyskawicznego ataku na znajdującą się tu stację radarową (3 na mapie). Radzę szybko uporać się z tym problemem ponieważ w przeciwnym wypadku Twoje jednostki mogą zostać ostrzelane przez siły wroga. Nie zapomnij zniszczyć bunkra z miotaczami ognia (3 na mapie ), a także wyeliminować stacjonującej tu piechoty [#80]. Przejęcie kontroli nad stacją radarową nie tylko pozwoli Ci wypełnić ukryty cel tej misji, ale ma także znaczenie dla zaliczenia celu opcjonalnego. Jak zapewne pamiętasz, stacja radarowa jest w stanie zlokalizować wszystkie oddziały wroga (jednorazowy koszt 50 punktów prestiżu), tak więc wykorzystuj tę umiejętność do odnajdywania i niszczenia wszystkich jednostek. Warto pierwszy "skan" wykonać już teraz, powracając do wszystkich wrogich oddziałów, które pominąłeś podczas przemarszu na wschód.
[#80]
Powróćmy teraz do oddziałów Grobla, przebywających w południowej części planszy. Najbliższy cel na Twojej liście to punkt medyczny (5 na mapie ). Musisz się tu już niestety liczyć z tym, że będzie on zaciekle broniony przez siły przeciwnika [#81]. Może się też zdarzyć tak, że nadlecą tu wrogie śmigłowce, dostarczając na pole bitwy nowe oddziały. Ochraniaj tu przede wszystkim swoją piechotę, gdyż głupio byłoby stracić ją w takim miejscu. Rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami, a następnie skieruj w stronę wąskiego mostu, prowadzącego w stronę kolejnych zabudowań.
[#81]
Upewnij się, że wszystkie Twoje czołgi zdołały pomyślnie przedostać się na drugi brzeg. Do zniszczenia pozostała Ci już tylko jedna bateria (2 na mapie), która znajduje się na północ od aktualnie zajmowanej lokacji. Po jej wyeliminowaniu wyślij swoje jednostki na wschód, z zamiarem przejęcia kontroli nad małym punktem prestiżu (6 na mapie ). Musisz tu uważać zarówno na oddziały piechoty, jak i na wrogi czołg średniej wielkości, który może nadjechać ze wschodu [#82]. Jeśli zauważysz, że walki te zbytnio się przedłużają, rozważ podesłanie swoich ludzi do okolicznych budynków, a ich ataki staną się bardziej skuteczne.
[#82]
Przejmij kontrolę nad małą flagą prestiżu, a będziesz mógł zająć się wypełnieniem początkowej części pierwszego celu głównego (Zabezpiecz most). Południowa strona planszy wymaga przejęcia wrogiej fabryki [#83] (4 na mapie). Nie będzie ona jakoś szczególnie zaciekle broniona, ale niech Cię to nie zmyli ponieważ przy próbie opuszczenia tej lokacji może ona zostać błyskawicznie odbita przez siły wroga. Rozstaw więc swoje oddziały w pobliżu budynku. Jeśli widzisz, że zachodzi taka potrzeba, wyprodukuj tu transporter opancerzony celem bardziej skutecznego naprawienia czołgów. Możesz już powrócić do dowodzenia oddziałami przemierzającymi tereny na północy.
[#83]
Gra w międzyczasie wyświetliła zapewne filmik informujący Cię o możliwości odwrócenia uwagi wrogich czołgów. W tym celu musisz podjechać do niewielkiej bazy pojedynczym czołgiem i celnym trafieniem wysadzić w powietrze zbiorniki z paliwem [#84] (7 na mapie ). Eksplozja spowoduje, że czołgi, które broniły północnego budynku (4 na mapie) zaczną przemieszczać się w Twoją stronę. Mógłbyś to oczywiście wykorzystać to do szybkiego przejęcia tej konstrukcji z udziałem kilku jednostek z armii Grobla, ale pamiętaj, że dążysz do całkowitego zabezpieczenia planszy.
[#84]
Przygotuj swoją armię do stoczenia boju z wrogimi maszynami, które się tu wkrótce pojawią. Na szczęście będziesz dysponował sporą przewagą liczebną, tak więc nie powinieneś stracić żadnego czołgu. Proponuję teraz skorzystać ze stacji radarowej (3 na mapie) w celu zlokalizowania pozostałych jednostek wroga. Wytrop następnie te oddziały, uważając na miny. Na koniec zostaw sobie północny budynek (4 na mapie), który zaatakuj z użyciem oddziałów dowodzonych przez Kirklanda [#85]. Zabij stojących w pobliżu żołnierzy i przejmij kontrolę nad tą strukturą. Zaliczysz w ten sposób drugi cel opcjonalny, pierwszy cel główny, a także całą misję.
[#85]